Skravletråd :)

Nå sovner jeg straks her. God natt snuppiser ;)
Håper dere får sovet i natt♡

Det er planen etterhvert her også :p
Har sagt til ham at når han har sitt eget datarom kan han gjøre hva han vil der inne.. å jeg kommer ikke til å sette en fot inn der :p
Når vi får baby spørs det om han må ofre det rommet :P Har et gjesterom også, men det er jo greit å ha stående :)

Når vi får baby spørs det om han må ofre det rommet :p Har et gjesterom også, men det er jo greit å ha stående :)
Det er sant. :D Vi hadde masse besøk i helgen. Da sov svigers i stua, svoger med samboer på rommet til Vesla og svigerinne og sambo i kjellerstua :P

Det er sant. :D Vi hadde masse besøk i helgen. Da sov svigers i stua, svoger med samboer på rommet til Vesla og svigerinne og sambo i kjellerstua :p
Folksomt da ja :P

Folksomt da ja :p
Ja det kan man vel si :P
8 voksne og en 4åring under samme tak :P
Er kjempe koselig at de er her.. Men det er veldig deilig når de drar også...
De er alltid hjelpsomme. Så jeg trenger ikke gjøre noe. Men det er mentalt slitsomt å ikke ha noe tid for seg selv.. uansett hvor i huset du er så er det alltid noen der :P

Neida, stresser ikke med bilde. Det får bli en annen dag. Men vært så mye å gjøre.Måtte rydde hele loftet. Tomme rom og fylle inn på andre. Flytte ned i kjelleren osv. De begynner å bygge arken i morgen der oppe nemlig.
Hørtes ut som mye jobb!:rolleyes:
Blir nok bra når de er ferdig!

Uff...ble litt dramatisk hos deg også da:( alt gikk fint?

Går strålende her:D
Sitter på jobb!
Har en merkelig tendens til å gjøre ting "big time" når jeg først setter i gang..
i feb hadde jeg XU. endte i haste kirurgi kl 04:00 med indre blødninger og buken full av blod.

Har en merkelig tendens til å gjøre ting "big time" når jeg først setter i gang..
i feb hadde jeg XU. endte i haste kirurgi kl 04:00 med indre blødninger og buken full av blod.
Guri, så ille?!:oops:
Skikkelig uheldig du altså:(

Guri, så ille?!:oops:
Skikkelig uheldig du altså:(
ja kan vel si det sånn.. Så denne gangen har jeg liksom hatt den instillingen "hva går galt denne gangen"
vil liksom ikke helt tro på at alt går knirkefritt før alt er over.

ja kan vel si det sånn.. Så denne gangen har jeg liksom hatt den instillingen "hva går galt denne gangen"
vil liksom ikke helt tro på at alt går knirkefritt før alt er over.
Håper da virkelig du tar feil!!;)
Du har sikkert fått kvoten din med uflaks nå..

Håper da virkelig du tar feil!!;)
Du har sikkert fått kvoten din med uflaks nå..
ja føler det jeg også... hadde hvert deilig om dette svangerskapet kunne gå knirkefritt :P
synes jeg har tatt min delt av komplikasjoner nå :)

Back
Topp