Skravletråd :)

Hihi...så koselig:D starter tidlig med flørt altså:p

Blir italiensk gryte med ris og hvitløksbaguetter:D
Hos dere da?

Haha. De var så søte der de satt. Sjelden han tar seg tid til å vinke hade til andre enn farmoren, men jaggu vinket han til jenta i dag:P
Hørtes godt ut.
Her blir det pitabrød med strimla svinekjøtt, salat, cherrytomater, agurk og tacosaus:D

hvert på kaffedate med 2 nydelige jenter fra terminforumet mitt.. nå sitter jeg og slapper av på kafe før jeg skal på jobb :)
Hvor/hva jobber
hvert på kaffedate med 2 nydelige jenter fra terminforumet mitt.. nå sitter jeg og slapper av på kafe før jeg skal på jobb :)
Så koselig:) Hva jobber du med? Siden du begynner så sent?

Digg. Håpe vi kan unne oss det også!

Veldig. I dag flørta han med en jevnaldrende jente. De hadde kaffeselskap:p
De er så søte i den alderen:) Har borte en liten stund fra forumet, men husker deg veldig godt. Når begynner han i barnehage?

Haha. De var så søte der de satt. Sjelden han tar seg tid til å vinke hade til andre enn farmoren, men jaggu vinket han til jenta i dag:P
Hørtes godt ut.
Her blir det pitabrød med strimla svinekjøtt, salat, cherrytomater, agurk og tacosaus:D
Hihi...lillegutt er nok betatt:p
Ååh...jeg vil ha din mat!!!:D hørtes nydelig ut!

hei på dere jenter. :D skjer det noe spennende i dag?

Hadde en så aktiv dag i går at jeg har bedrevet sofasliting i hele dag. Skal til legen i morgen og teste for svangerskapskløe etter å ha fått tips av noen her inne, så spent på det da.. :/
Hva med deg?

Min eldste er 6,5 år, og han har kjæreste:p mye snakk om klining på skolen:p
Mellomste er 4 år og har to kjærester:p

Wooow,, klining på skolen? Begynner tidlig disse søte små :D

Snuppa mi blir helt tomatrød bare hun nevner navnet på en gutt i klassen, men påstår hun IKKE er forelsket... Vel.. ;)

Wooow,, klining på skolen? Begynner tidlig disse søte små :D

Snuppa mi blir helt tomatrød bare hun nevner navnet på en gutt i klassen, men påstår hun IKKE er forelsket... Vel.. ;)
Hehe...tror ikke han har klinet så mye altså:p Er vel bare poppis å snakke om det tror jeg;)
Er en liten tomat her også om jeg nevner kjæresten hans:p
Kan ikke huske at jeg var sååå tidlig ute?!:oops:

Hehe...tror ikke han har klinet så mye altså:p Er vel bare poppis å snakke om det tror jeg;)
Er en liten tomat her også om jeg nevner kjæresten hans:p
Kan ikke huske at jeg var sååå tidlig ute?!:oops:
Jeg hadde kjæreste i bhg.. å han var kjæresten min frem til 6 klasse :P
Han var med meg hjem fra skolen og sånn :smug:
tror nok mamma og pappa så på ham mer som bestevennen min.. Å det var han jo også ;) Men det var ikke mye klining hahahhaahaha

Jeg hadde kjæreste i bhg.. å han var kjæresten min frem til 6 klasse :P
Han var med meg hjem fra skolen og sånn :smug:
tror nok mamma og pappa så på ham mer som bestevennen min.. Å det var han jo også ;) Men det var ikke mye klining hahahhaahaha
Oi, det var jo skikkelig langvarig også?!:p
Hadde ikke kjæreste før i 6.klasse, jeg:p

Oi, det var jo skikkelig langvarig også?!:p
Hadde ikke kjæreste før i 6.klasse, jeg:p
vi var 3 stk i bhg som var like gamle.. Hu ene var bestevenninnen min.. Vi var erteris delux..
Å han var kjæresten min... Å vi tre sammen var 3 for 1.. DU kunne glemme å splitte oss.. Da ble det trøbbel :hilarious:

Back
Topp