du er ikke litt kravstor du eller... Men klart du skal få kake ogsåSkal si ifra i god tid slik at du rekker å slenge sammen en kake også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du er ikke litt kravstor du eller... Men klart du skal få kake ogsåSkal si ifra i god tid slik at du rekker å slenge sammen en kake også![]()
Yeeii, du er vel snilldu er ikke litt kravstor du eller... Men klart du skal få kake også
Da vet du at det nærmer segI dag har jeg kjøpt gardiner til huset i dagog barnerommet ^^ og henta babybox
![]()
Prøver å være snill hvertallYeeii, du er vel snill
Koselig at du åpner hjemmet ditt for meg!
Haha...ja, man må ikke kødde med tradisjoner!!
Er desverre sjelden på IKEA, jeg...må helt til Oslo, nesten 2 timer unna![]()
Hva skal dere ha til middag i dag?
Jeg bruker 5 minNei, de er viktige
Ohh, det er et stykke. Her er det 20min ca, ikke det engang.
Er ofte syk, men så syk som dette blir jeg max 1 gang på 2 år vil jeg si.Skjer det ofte da? Håper det gir seg fort nå ihvertfall♡ masse god bedring.
Hvordan går det ellers?
Er ofte syk, men så syk som dette blir jeg max 1 gang på 2 år vil jeg si.
Ellers venter jeg jo fortsatt i håpet om at noe skal skje med denne dumme syklusen![]()
Går fortsatt å venterHar det ikke skjedd noe enda?var det 25. du skulle til gyn?
Nærme duJeg bruker 5 minhehehe
(bare måtte)
![]()
HeheMen sant skal sier, jeg er nesten aldri på IKEA
![]()
Går fortsatt å venter25. ja
![]()
JaBlir stas å pynte opp i nytt hus![]()
Heldigvis ikke kurs i dag og i morgen fordi de ansatte skal selv på kursOh, så flink jeg er
Håper de klarer å finne ut av noe da!!!
Hvordan går det med kurset ditt når du er syk da?
Vært til legen med poden, så kafé, så litt shopping og siden bare kos hjemmeHva har dere gjort i dag ?![]()