Ja, kan ikke klage på dethørtes deilig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kan ikke klage på dethørtes deilig ut!
Da ville jeg tatt denne sorte
Tilsvarende er nok en smule dyrere, ja
Kos deg på IKEA!
hehe har våkna rundt 4-5 hver morgen over en lengere periode.. sovner en liten time igjen før jeg er oppe kl 8..Ja, kan ikke klage på detHar vært en periode med 7/ halv 8 nå. Vet at ikke det heller er tidlig i forhold til mange, men det er faktisk tidlig her
![]()
Aner ikke hva som er lov og ikke når det angår det, men hva slags blogg har du da?Noen steder her på forumet man kan "reklamere" for bloggen sin?![]()
Nei. Vi får ta en nærmere kikk på den der ute senereDen var ikke dum. Passe ikke inn i lille stua mi, men hadde den gjort det kunne jeg siklert gått for noe sånt![]()
Er bare en blogg om mamma ting. Alt fra svangerskapet til innkjøp til podenNei. Vi får ta en nærmere kikk på den der ute senere![]()
Er bare en blogg om mamma ting. Alt fra svangerskapet til innkjøp til poden![]()
Er bare en blogg om mamma ting. Alt fra svangerskapet til innkjøp til poden![]()
Haha...ja, man må ikke kødde med tradisjoner!!Mhm, denne kostet 1369,-![]()
Takk for det.
Er i ettermiddag når mannen kommer fra jobb![]()
Kjøper meg alltid pølse og softis der ogHaha...selvom pølsa smaker crap er det liksom blitt en tradisjon
![]()
Ja, sikkert lurt. Vil ikke ha noen advarsler.Ville hørt med Tamara hvordan det er i forhold til reglene. Kan vel ikke tenke meg den strider i mot reglene her, men ville hørt med henne for å være helt sikker![]()
Ja, sikkert lurt. Vil ikke ha noen advarsler.
Sender henne en melding jegNei, det er ikke noe gøyså greit å holde seg unna
Men tror reglene gjelder mest for ting som er med på å dra aktiviteten ut herfra, slik som facebook og twitter o.l., og vil jo ikke tro en slik blogg kategoriseres på den måten?
Hva skal dere ha til middag i dag?
Nå er tempen like under 39 så går bedreHuff. Høres ikke noe særlig ut med så høy feber
Hvordan er formen nå da?
Ligger hær på golvet me 2 åringer å leker. Men tankarna er ju på denna middagen då. Vad skall vi ha idag.? Har du noen ide?Hva skal dere ha til middag i dag?
Nå er tempen like under 39 så går bedreMen føler meg helt forferdelig.
4. dagen med feber nå39 er jo fortsatt ganske høyt da. Jeg er helt ødelagt når jeg er der, men det skjer kanskje 1 gang hvert 10. År at jeg har feber da...
Håper det går over snart. Hvor lenge har du gått sånn nå da?
Tomatsuppe med eggHva skal dere ha til middag i dag?