Skravletråd :)

hørtes deilig ut!
Ja, kan ikke klage på det ;) Har vært en periode med 7/ halv 8 nå. Vet at ikke det heller er tidlig i forhold til mange, men det er faktisk tidlig her :p

Da ville jeg tatt denne sorte:D
Tilsvarende er nok en smule dyrere, ja:rolleyes:
Kos deg på IKEA!

Mhm, denne kostet 1369,-;)
Takk for det.
Er i ettermiddag når mannen kommer fra jobb:)
Kjøper meg alltid pølse og softis der og:P Haha...selvom pølsa smaker crap er det liksom blitt en tradisjon;)

Ja, kan ikke klage på det ;) Har vært en periode med 7/ halv 8 nå. Vet at ikke det heller er tidlig i forhold til mange, men det er faktisk tidlig her :p
hehe har våkna rundt 4-5 hver morgen over en lengere periode.. sovner en liten time igjen før jeg er oppe kl 8..

Er bare en blogg om mamma ting. Alt fra svangerskapet til innkjøp til poden :)

Ville hørt med Tamara hvordan det er i forhold til reglene. Kan vel ikke tenke meg den strider i mot reglene her, men ville hørt med henne for å være helt sikker;)

Mhm, denne kostet 1369,-;)
Takk for det.
Er i ettermiddag når mannen kommer fra jobb:)
Kjøper meg alltid pølse og softis der og:P Haha...selvom pølsa smaker crap er det liksom blitt en tradisjon;)
Haha...ja, man må ikke kødde med tradisjoner!!:p
Er desverre sjelden på IKEA, jeg...må helt til Oslo, nesten 2 timer unna:rolleyes:

Ville hørt med Tamara hvordan det er i forhold til reglene. Kan vel ikke tenke meg den strider i mot reglene her, men ville hørt med henne for å være helt sikker;)
Ja, sikkert lurt. Vil ikke ha noen advarsler.

Hva skal dere ha til middag i dag?

Ja, sikkert lurt. Vil ikke ha noen advarsler.

Nei, det er ikke noe gøy:o så greit å holde seg unna;)

Men tror reglene gjelder mest for ting som er med på å dra aktiviteten ut herfra, slik som facebook og twitter o.l., og vil jo ikke tro en slik blogg kategoriseres på den måten?

Nei, det er ikke noe gøy:eek: så greit å holde seg unna;)

Men tror reglene gjelder mest for ting som er med på å dra aktiviteten ut herfra, slik som facebook og twitter o.l., og vil jo ikke tro en slik blogg kategoriseres på den måten?
Sender henne en melding jeg :)

Hva skal dere ha til middag i dag?

Kyllingsalat blir det nok her. Må ha noe lett før trening, spesielt siden jeg er så tung i magen fra før nå:o hehe

Huff. Høres ikke noe særlig ut med så høy feber:(
Hvordan er formen nå da?
Nå er tempen like under 39 så går bedre :) Men føler meg helt forferdelig.

Nå er tempen like under 39 så går bedre :) Men føler meg helt forferdelig.

39 er jo fortsatt ganske høyt da. Jeg er helt ødelagt når jeg er der, men det skjer kanskje 1 gang hvert 10. År at jeg har feber da...

Håper det går over snart. Hvor lenge har du gått sånn nå da?

Noen her inne som vet ca nær me kan få svar på barnehage søknaden?? Sandnes kommune visst de har noet å si.

39 er jo fortsatt ganske høyt da. Jeg er helt ødelagt når jeg er der, men det skjer kanskje 1 gang hvert 10. År at jeg har feber da...

Håper det går over snart. Hvor lenge har du gått sånn nå da?
4. dagen med feber nå :(

Back
Topp