Skravletråd :)

God morgen til deg også:)

Jeg skal på jobb, skal en liten tur på sportsbutikken før jobb, se om jeg kan få kjøpt sko til en billig penge nå som de har salg i hele butikken.
Hva skal du i dag?
Aha. Håpe du kommer over noe billig og bra da. Joggesko elr?

En del husarbeid som må tas, hopet seg opp med klær bl.a.
Ellers må jeg få kjøpt en gave.
Ut for å leke.
Og treffe ei venninne senere.

Skrive alt jeg skulle skrevet igår :p
Blir sikkert en tur ut på ski med snuppa også! Hun har blitt avhengig av skiene sine altså! :-o

Åh, så gøy med ski da.
:D

Her har vi pulk som vi bruker , men skal bli gøy med ski når det kommer:D

Ahaaa, skjønner.
Fikk de fikset det i går?
Ka kom det på?
Og du fikk lest mens du ventet;)?
Igår kom det så 1660! Så egentlig ikke så ille for merkeverksted MEN vi har en rar bil så må tilbake for det som mest sannsynlig er galt hadde de ikke inne for er ikke typisk feil for Peugeot 307 :-P
Blir nok dobbelte av prisen da ja :-P

Fikk lest ja ;-) alt jeg skulle også :-P

Haha, såpass:P Det var ikke mye:P
Her må jeg ut med mer enn som så om jeg skulle kjøpt den:PMen er jo boplikt.
Boplikt kan forresten også være å leie ut :-P men må søkes om det forresten sånn hvis du skulle ville ha den om noen år ;-)

Aha. Håpe du kommer over noe billig og bra da. Joggesko elr?

En del husarbeid som må tas, hopet seg opp med klær bl.a.
Ellers må jeg få kjøpt en gave.
Ut for å leke.
Og treffe ei venninne senere.
Både joggesko,fotballsko og vintersko til vinteren igjen;) Så ja mye sko som skal i hus..

Hva skal du og venninnen din gjøre da?

Åh, så gøy med ski da.
:D

Her har vi pulk som vi bruker , men skal bli gøy med ski når det kommer:D
Ja veldig gøy med ski, bare synd mine står i Valdres og jeg ikke finner igjen skoene mine :-( men skal få funnet de fram til påske ihvertfall og få tak i nye sko ;-)

Blir så imponert over snuppa mi som sklir i nedoverbakker nå med ok kontroll, datt litt men ikke så mye så fant balansen fort ;-) og hun løper til skiene hver dag når hun kommer hjem ifra barnehagen <3
Også går hun sidelengs i oppoverbakker også allerde selvom hun helst vil bli løftet :-P

Igår kom det så 1660! Så egentlig ikke så ille for merkeverksted MEN vi har en rar bil så må tilbake for det som mest sannsynlig er galt hadde de ikke inne for er ikke typisk feil for Peugeot 307 :p
Blir nok dobbelte av prisen da ja :p

Fikk lest ja ;-) alt jeg skulle også :p

Ahh skjønner...for den prisen alene var jo ikke noe å si på...Håpe det ikke blir hakkande gale pris tilsammen da...

Flinka:D

Ja godt det er helg snart, selv med mye planer;)
Har dere noen planer i helgen da?
Ikke noe annet enn å være litt ute ;-)
Også en dag hvor jeg skal sove lenge!! :-P
Gleder meg til vi kan få litt mer planer i helgene :-P føler at vi bare gjør det samme nå! Kanskje jeg skulle fått med meg mannen og snuppa i svømmehallen i Arvika en tur ;-)

Boplikt kan forresten også være å leie ut :p men må søkes om det forresten sånn hvis du skulle ville ha den om noen år ;-)

Kan det ?? Hmm...Jeg har forstått som det ikke er mulig på gården jeg er oppvokst, men skal jaggu høre med mamma engang til. Ikke det at jeg tror vi har muligheten uansett, men da skal jeg mase mer på min søster om det er tilfelle. haha

Ahh skjønner...for den prisen alene var jo ikke noe å si på...Håpe det ikke blir hakkande gale pris tilsammen da...

Flinka:D
Håper jeg også. De fikk forresten litt varme her igår men fortsatt ikke varmt :-P
Håper også det ikke blir altfor ille etterhvert, men må ha varm bil! Spesielt når vi skal til Norge og slike ting!

Back
Topp