4!!!! Timer satt jeg det.... Argh!!Kos deg hos frisøren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4!!!! Timer satt jeg det.... Argh!!Kos deg hos frisøren![]()
NydeligVis vedlegget 102232
Ferdig på ULalt var bra med lille jenta vår, og hun har snudd seg med hodet ned
![]()
Å så herlig bilde <3Vis vedlegget 102232
![]()
Tja hvem vet da vel det :-oDen dagen kommer ikke![]()
Supert at du minner om dette, håper det er flere som får med seg det du skriver her nåHei jenter!
Jeg vil bare få minne dere om forumreglene våre, for det ser ut til at endel av dere har glemt de litt![]()
Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming.
Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.
Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.
Våre forumregler kan du lese her
Husk at dere kan qoute flere på en gang, både fra pc og app![]()
Jaja holder jeg meg innenfor reglene eller burde noen gå i sømmene på meg også?Hei jenter!
Jeg vil bare få minne dere om forumreglene våre, for det ser ut til at endel av dere har glemt de litt![]()
Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming.
Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.
Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.
Våre forumregler kan du lese her
Husk at dere kan qoute flere på en gang, både fra pc og app![]()
Så nydelig babyjente.Vis vedlegget 102232
![]()
Perfekt lita prinsesseVis vedlegget 102232
![]()
Makrell i tomat er ute tvil det mest grusomme pålegget jeg vet om så der er jeg totalt enig med deg!Endelig noen som er enig med meg
Bare lukta er guffen...
Mhm! Var liksom en greie i stede for yoghurt...Ingen av mine tre gutter liker det
Skje faktisk?! *grøss*
Jeg har sovet leeeenge i dagHatt en bra dag jenter?
Det er jo så godt!!!Makrell i tomat er grusomt, min liker det heller ikke.
Tja hvert en grei dag, brukt altfor mye på bilen og blir noen tusen til å bruke på bilen :-(Hatt en bra dag jenter?
Hva har skjedd med bilen?Tja hvert en grei dag, brukt altfor mye på bilen og blir noen tusen til å bruke på bilen :-(
Men men sånn går det.
Har du hatt en bra dag? ;-)
Haha...da holder du resultatene hemmelig?Tja hvem vet da vel det :-o
Men ingen får vite om det i så tilfelle![]()
Ble du fin da??4!!!! Timer satt jeg det.... Argh!!
Super dag med masse shoppingHatt en bra dag jenter?
FysjMhm! Var liksom en greie i stede for yoghurt...
Ja veldig braPerfekt lita prinsesseSå bra at alt så fint ut!
3D ultralydHeihei jenter. Hvordan har dagen deres vært? Noe spennende som har skjedd?