Skravletråd :)

Hei jenter!

Jeg vil bare få minne dere om forumreglene våre, for det ser ut til at endel av dere har glemt de litt ;)

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming.
Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.

Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Våre forumregler kan du lese her

Husk at dere kan qoute flere på en gang, både fra pc og app :)
Supert at du minner om dette, håper det er flere som får med seg det du skriver her nå ;)

Hei jenter!

Jeg vil bare få minne dere om forumreglene våre, for det ser ut til at endel av dere har glemt de litt ;)

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming.
Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.

Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Våre forumregler kan du lese her

Husk at dere kan qoute flere på en gang, både fra pc og app :)
Jaja holder jeg meg innenfor reglene eller burde noen gå i sømmene på meg også?

Trodde det ble avklart dette med forskjellige samtaler sist gang og noe med innhold i innleggene.

Hørte jo om ei som fikk advarsel som virker litt spesielt!
Det å quote flere samtidig gjør det vanskelig å ha en samtale, men jeg ser da at de fleste gjør det når flere spør om det samme og de skal derfor svare det samme.

Endelig noen som er enig med meg:p
Bare lukta er guffen...
Makrell i tomat er ute tvil det mest grusomme pålegget jeg vet om så der er jeg totalt enig med deg!

Hatt en bra dag jenter?

Hatt en bra dag jenter?
Jeg har sovet leeeenge i dag :) Resten av dagen må jeg skrive noen jobbsøknader og på butikken og handle :) Hvordan er din dag?

Tja hvert en grei dag, brukt altfor mye på bilen og blir noen tusen til å bruke på bilen :-(
Men men sånn går det.

Har du hatt en bra dag? ;-)
Hva har skjedd med bilen?

Back
Topp