Skravletråd :)

Haha dette var litt morsomt ;-) mekanikeren prøvde å gå inn i bilen vår, snudde fort og justerte sete :-P korte vi nei? :-P
Kjenner igjen det problemet ;) Andre får ikke inn rompa en gang der jeg har sitti :P

Kjenner igjen det problemet ;) Andre får ikke inn rompa en gang der jeg har sitti :P
Hadde jeg kjørt hit hadde han nok hatt større problemer :-P
Måtte alltid ta tilbake sete når jeg lånte biler før hvis ikke kom ingen inn :-P

Hei jenter!

Jeg vil bare få minne dere om forumreglene våre, for det ser ut til at endel av dere har glemt de litt ;)

Spamming
Gjentatte innlegg på forumet utover det som regnes som uheldige dobbeltposter, anses som spamming.
Brukere som med vilje spammer forumet i en eller annen form, vil bli ekskludert fra forumet etter 2 advarsler.

Definisjoner spam: Publisering av uønsket reklame uten avtale, publisering av identiske innlegg etter hverandre, publisering av innhold over flere innlegg som kan/burde publiseres i et innlegg - som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, publisering av innlegg med bare et ord eller få ord som gjøres bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, oppdiktede ord som brukes bevisst for å øke antall innlegg ifm konkurranser, eller et/flere ikoner for å bevisst øke antall innlegg ifm med konkurranser.

Våre forumregler kan du lese her

Husk at dere kan qoute flere på en gang, både fra pc og app :)

Hadde jeg kjørt hit hadde han nok hatt større problemer :-P
Måtte alltid ta tilbake sete når jeg lånte biler før hvis ikke kom ingen inn :-P
Fint for de som sitter bak oss i bilen, da ;) Goooood plass til beina!

Back
Topp