Da stikker jeg til frisørenØnsk meg lykke til
![]()
Kos deg hos frisøren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da stikker jeg til frisørenØnsk meg lykke til
![]()
Makrell i tomat er grusomt, min liker det heller ikke.
Neinei nei, du har virkelig misorstått hva som er godt og ikke. Jeg takler ikke makrell i tomat, ..Det er jo kjempe godtmed agurk på!
Neinei nei, du har virkelig misorstått hva som er godt og ikke. Jeg takler ikke makrell i tomat, ..
Kjenner igjen det problemetHaha dette var litt morsomt ;-) mekanikeren prøvde å gå inn i bilen vår, snudde fort og justerte setekorte vi nei?
![]()
Lykke til og kos deg ;-)Da stikker jeg til frisørenØnsk meg lykke til
![]()
Det håper ikke jeg heller! Men får snart prisen! :-oHuff da, håper det ikke blir dyrt å ikse bil
Jaja hva skjer den dagen jeg da ikke får toppkarakter? :'(Selvfølgelig jeg også![]()
Hadde jeg kjørt hit hadde han nok hatt større problemerKjenner igjen det problemetAndre får ikke inn rompa en gang der jeg har sitti
![]()
Fint for de som sitter bak oss i bilen, daHadde jeg kjørt hit hadde han nok hatt større problemer![]()
Måtte alltid ta tilbake sete når jeg lånte biler før hvis ikke kom ingen inn![]()
Det er godt det er flere av ossDa er ikke jeg god heller
For digger det!!
Ja veldigSå koselig :-D gleder du deg til ul?![]()
Endelig noen som er enig med megMakrell i tomat er grusomt, min liker det heller ikke.
Den dagen kommer ikkeJaja hva skjer den dagen jeg da ikke får toppkarakter? :'(
Hihi...jeppDet er godt det er flere av ossde gale har det godt
![]()
Så herlig bildeVis vedlegget 102232
Ferdig på ULalt var bra med lille jenta vår, og hun har snudd seg med hodet ned
![]()
Takk for detSå herlig bilde
Flott at alt var bra!!
Nettopp ;-)Fint for de som sitter bak oss i bilen, daGoooood plass til beina!