Ja litt fornøyd nåSå nydelig babyjente.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja litt fornøyd nåSå nydelig babyjente.![]()
Ja men hadde ikke festa seg daÅ så herlig bilde <3
Så bra at alt var bra og at hun ligger med hode ned ;-) det er en fordel ;-)
Ja veldig lik pappaen sinNydeligser dere noe likheter?
3D ultralyd![]()
Så gøy daJa veldig lik pappaen sin![]()
Bleket ettervekst og klippet en litt lengre bobBle du fin da??
Super dag med masse shopping
Fysjfår grøssninger!
Vært på kontroll på Haukeland tidlig i morges... Så satt jeg 4 timer hos frisøren... Nå er jeg stup trøtt!Heihei jenter. Hvordan har dagen deres vært? Noe spennende som har skjedd?
Skulle likt å sove lenge.. Stup trøtt i dag!Jeg har sovet leeeenge i dagResten av dagen må jeg skrive noen jobbsøknader og på butikken og handle
Hvordan er din dag?
Vært på kontroll på Haukeland tidlig i morges... Så satt jeg 4 timer hos frisøren... Nå er jeg stup trøtt!
Ja med hodet nedSå spennende da! Fikk dere fine bilder? Lå babyen riktig til?
Ja med hodet ned![]()
Veldig lenge siden sist nå, så det var helt fantastisk! Godt å endelig føle seg uthviltSkulle likt å sove lenge.. Stup trøtt i dag!
Kontroll av kjeven.Rutinekontroll eller?
4 timer hos frisøren ja.. Hva gjorde du da?
Så bra da![]()
Kontroll av kjeven.
Var hos en lærling som aldri hadde klippet bob før.... så tok laaaaang tid....
Har dere sovna i kveld jenter?
Aha! Så hadde jeg ganske bra med ettervekst som skulle blekes. Brukte mye tid på dette også!Frisør selv, så derfor jeg lurte på hva i alle dager som hadde tatt 4 timer![]()
Så inne på en annen tråd at folk har mistet piffenVirker nesten slik, var veldig rolig i kveld.![]()
Aha! Så hadde jeg ganske bra med ettervekst som skulle blekes. Brukte mye tid på dette også!
Jeg jobber som pedagogisk leder, men vært sykemeldt siden 10.NovemberOkei.. Hva jobber du med da?
Ja, folk er som regel veldig ivrige de første dagene i mnd og de siste virker det som![]()