Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker følelsen av å være stølDeilig å være ferdigtrent, men jaggu blir man støl..
Greit å være ferdig før jobb når man starter sent synes jegDu var tidlig på ann![]()
Må ha nye linser, to bursdagsgaver, morsdagsgave og litt klær til meg selvTrene og jobb![]()
Hva skal du shoppe?
Jeg vetDeilig å være ferdigtrent, men jaggu blir man støl..
Fikk plutselig frisør timeGod morgen jenterskravler litt før kontroll og ultralyd
hva har dere på planen i dag ?
Da har dere jo fått det fintHehe, ja. Det kan man si. Heldig vi fikk enebolig her i det hele tatt. Når det kommer enebolig i Bergen til salgs er det ofte langt unna der vi vil eller 6mill++
Dette her er jo også en bolig som blir verdt 6mill+, men da tar vi jo det i våres tempo og økonomi![]()
Har iallefall brukt 1 mill allerede.
Er 10 min til sentrum fra her vi bor nå. Svigers er heller ikke langt unna.
Så koselig ^^ alltid deilig hos frisørenFikk plutselig frisør timeSå det er min plan i dag. Ellers så blir det vel å henge her før poden skal hentes i barnehagen og vi skal lage pannekaker
![]()
Fysj, det er ikke godtNå må jeg få i meg litt frokost. Makrell i tomat med majonesnam nam
![]()
Enig, beste følelsenJeg elsker følelsen av å være stølVirkelig kjenne at man har brukt kroppen
![]()
JaSå koselig ^^ alltid deilig hos frisøren![]()
Lykke til idagGod morgen jenterskravler litt før kontroll og ultralyd
hva har dere på planen i dag ?
Det var super godtFysj, det er ikke godt![]()
ja skjønnerJaBlir hos en lærling da. Så litt billigere
Skal farge og klippe. Har sååå lyst på en type bob klipp, men tørr jeg?
![]()
shopping av hva da ?Lykke til idag
Her er det shopping straks![]()
Klart du tørJaBlir hos en lærling da. Så litt billigere
Skal farge og klippe. Har sååå lyst på en type bob klipp, men tørr jeg?
![]()
Hehe...da ble hun nok gladDet var super godtTo skiver sklei rett ned til lillemor i magen
![]()
Heheja skjønneroo skummelt ! jeg hadde ikke tørt
![]()
Da har dere jo fått det fint
Jeg bor på landeteller tettsted er det vel....2 mil til nærmeste by
Bygde hus i 2013, og betalte 5,4 mill for 260 kvm og tomtasamme huset i Oslo går for 10 mill
![]()