Da er vi toHehe jeg kan godt kose meg med han i påska eller noe hvor det gjerne kommer litt krim men jeg hadde nok ikke kunne sett på han hver dag i mange mnd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi toHehe jeg kan godt kose meg med han i påska eller noe hvor det gjerne kommer litt krim men jeg hadde nok ikke kunne sett på han hver dag i mange mnd![]()
Håper du sover nå da ;-)Nei, nå legger jeg meg! God natt folkensIkke skravle for mye nå da! (kanskje jeg detter innom når jeg har krøpet under dynen
Er så nyskjerrig)
Eh ja vi er vel to der bare at jeg har *kremt* enda flere innlegg så kanskje større behov for å skaffe meg et liv?Å der bikket jeg 20 000 innlegg, juhu eventuelt skaff meg et liv..
Takk godt å høre :-DDu klarer deg bra
Imponert og stolt av deg![]()
Godt jeg ikke er alene om det ;-)Hihi...samme gjør jeg![]()
Ja tenkte jeg også ;-) Mannen lo av meg da! :-oSmart smart;D
Jeg har stått og klipt håret på mannen og tatt mitt eget hår i kveldgod kveld jenter ! hva gjør dere ?litt kveldskos, før senga her
![]()
Jeg har stått og klipt håret på mannen og tatt mitt eget hår i kvelddet var den kvelden her ihvertfall
![]()
God natt håper du får sove godt i natt danatta jenterhåper det blir en bra en...
God natt til deg også ;-)God natt, øyeblikkelig tomt batteri her![]()
På meg selv bruker jeg ca 10 min maksAt du tør! Har gitt opp å klippe meg selv, blir bare nervøs og så tar det tre timer kontra 20min som frisøren bruker.
På meg selv bruker jeg ca 10 min maksfår litt hjelp til å dele håret i to også ta det fram ved haken i strikk også er det bare å klippe på andre siden ;-) skal sies at jeg har veldig langt hår så ser jo alt jeg gjør, noe som gjør det veldig lett ;-)
Verre med mannen syns jeg, maskin, saks og tre forskjellige lengder det skal i, MEN gjør jeg en feil syns det ikke siden han har krøllete hår ;-)
Alltid grei med BVSkjønner det der ja, husk å være like grei når bv anker på døra
Æsj, for noen priserJada, må jo til så. Skal man ha enebolig sentralt i Bergen og ikke drite penger så må man gjøre litt. haha.
4 mill måtte vi ut med for huset. Nå har vi brukt ganske mye mer![]()
Finner ikke view original på appen jeg???hvordan kan man finne original posten på pc ? på appen kan du trykke view original, men på pc må du bla tilbake ?
Å jaNei ikke disse fire, men vi fikk med tre egg da vi fikk dem ;-)
Eggene har klekt ;-)
Ja, det er veldig greitDet er jo kjekt å kunne velge :-D
Jada, har fått med meg detVet du at du har bikket 100 000 innlegg totalt???:-D