Skravletråd :)

Hehe jeg kan godt kose meg med han i påska eller noe hvor det gjerne kommer litt krim men jeg hadde nok ikke kunne sett på han hver dag i mange mnd :p
Da er vi to ;)

Nei, nå legger jeg meg! God natt folkens ;) Ikke skravle for mye nå da! (kanskje jeg detter innom når jeg har krøpet under dynen :P Er så nyskjerrig)
Håper du sover nå da ;-)

Jeg har stått og klipt håret på mannen og tatt mitt eget hår i kveld :-P det var den kvelden her ihvertfall :-P

At du tør! Har gitt opp å klippe meg selv, blir bare nervøs og så tar det tre timer kontra 20min som frisøren bruker.

At du tør! Har gitt opp å klippe meg selv, blir bare nervøs og så tar det tre timer kontra 20min som frisøren bruker.
På meg selv bruker jeg ca 10 min maks :-P får litt hjelp til å dele håret i to også ta det fram ved haken i strikk også er det bare å klippe på andre siden ;-) skal sies at jeg har veldig langt hår så ser jo alt jeg gjør, noe som gjør det veldig lett ;-)
Verre med mannen syns jeg, maskin, saks og tre forskjellige lengder det skal i, MEN gjør jeg en feil syns det ikke siden han har krøllete hår ;-)

På meg selv bruker jeg ca 10 min maks :-P får litt hjelp til å dele håret i to også ta det fram ved haken i strikk også er det bare å klippe på andre siden ;-) skal sies at jeg har veldig langt hår så ser jo alt jeg gjør, noe som gjør det veldig lett ;-)
Verre med mannen syns jeg, maskin, saks og tre forskjellige lengder det skal i, MEN gjør jeg en feil syns det ikke siden han har krøllete hår ;-)

Aaah, da så! Jeg hadde veldig langt hår men røyta fryktelig i fjor. Da ble det vanskelig å klippe selv. Sparte jo massevis av penger på det, herregud!

Ikke sjans å klippe kjøresten. Det er han for forfengelig til :p

Har du tatt noe hårklippeutdanning eller selvlært?

Våknet for å tisse... Så ble det liv i magen og jaggu kjente jeg det på utsiden og :) så nå ligger jeg her, full i adrenalin ;) hihihi

Back
Topp