Skravletråd :)

Nå må jeg få i meg litt frokost. Makrell i tomat med majones ;) nam nam :p

God morgen jenter :) skravler litt før kontroll og ultralyd :) hva har dere på planen i dag ?
Fikk plutselig frisør time :D Så det er min plan i dag. Ellers så blir det vel å henge her før poden skal hentes i barnehagen og vi skal lage pannekaker ;)

Hehe, ja. Det kan man si. Heldig vi fikk enebolig her i det hele tatt. Når det kommer enebolig i Bergen til salgs er det ofte langt unna der vi vil eller 6mill++
Dette her er jo også en bolig som blir verdt 6mill+, men da tar vi jo det i våres tempo og økonomi:D
Har iallefall brukt 1 mill allerede.
Er 10 min til sentrum fra her vi bor nå. Svigers er heller ikke langt unna.
Da har dere jo fått det fint:D
Jeg bor på landet:p eller tettsted er det vel....2 mil til nærmeste by:)
Bygde hus i 2013, og betalte 5,4 mill for 260 kvm og tomta:p samme huset i Oslo går for 10 mill:p

Så koselig ^^ alltid deilig hos frisøren :)
Ja :) Blir hos en lærling da. Så litt billigere :) Skal farge og klippe. Har sååå lyst på en type bob klipp, men tørr jeg? :p

ja skjønner :) oo skummelt ! jeg hadde ikke tørt :p
Hehe ;) Jeg har akkurat nå litt lengre hår enn skuldrene. Så tenker meg det de kaller for lang bob. Og så er jeg helt lys da... og har sååå lyst på noe pastell (rosa) i tuppene :p hahhaa

Da har dere jo fått det fint:D
Jeg bor på landet:p eller tettsted er det vel....2 mil til nærmeste by:)
Bygde hus i 2013, og betalte 5,4 mill for 260 kvm og tomta:p samme huset i Oslo går for 10 mill:p

Hehe ja. Er jo så sykt prisforskjeller. Ser jo i Halden, der jeg er i fra. Jeg er odelsjente og oppvokst på en utrolig fin gård. Dvs. den ligger veldig bra til. Men det er jo jaggu ikke verdt mer enn vi har her.
Og ei venninne av meg der kjøpte helt nytt tomannsbolig, fikk for 2mill.
Stort hus dere har da, deilig:D Men dere er jo en del også så;)
Huset våres blir ca. 250kvd med utbyggingen som skjer nå i feb.

Back
Topp