Skravletråd :)

Vi får se:) Får iallefall råd til noe;) Jaggu dyrt:) Har holdt på en stund nå etterhvert med huset. Hatt det i 2år i feb.

Ja det er ganske dyrt å pusse opp. Men jeg regner med dere har et bad i utgangspunktet så da er det vel ikke krise om det tar litt tid før det neste er ferdig? :)

God kveld.

Skal kaste i meg litt kveldsmat før jeg finner senga, har vært på møte med jobben , noen av oss satt litt ekstra lenge..

Ja det er ganske dyrt å pusse opp. Men jeg regner med dere har et bad i utgangspunktet så da er det vel ikke krise om det tar litt tid før det neste er ferdig? :)

Vi har faktisk 2 andre så lider ingen nød, hehe. Det ene av dem i hovedetg er allerede pusset opp. Det nede er lite og gjestebad.

Vi har faktisk 2 andre så lider ingen nød, hehe. Det ene av dem i hovedetg er allerede pusset opp. Det nede er lite og gjestebad.

Det gjestebadet skal på sikt vekk da. Men blir ikke pripritert helt enda. Får holde med 2 bad:P

God kveld.

Skal kaste i meg litt kveldsmat før jeg finner senga, har vært på møte med jobben , noen av oss satt litt ekstra lenge..

God kveld ja:)
Kose deg med kvelds:) Her ble det rester etter middag til kvelds i dag:P

Det gjestebadet skal på sikt vekk da. Men blir ikke pripritert helt enda. Får holde med 2 bad:P

Haha nå tenkte jeg: hvor mange bad trenger de egentlig :P men så ser jeg at dere bare har tenkt til å ha 2 hehe
Men det må være greit med et gjestebad da :)

God kveld.

God kveld til deg og :)
Kos deg med kvelden og så får du ha en god natt når den tid kommer :) her ble det rester etter middagen som jeg spiser nå :P

Haha nå tenkte jeg: hvor mange bad trenger de egentlig :p men så ser jeg at dere bare har tenkt til å ha 2 hehe
Men det må være greit med et gjestebad da :)
Gjestene bruker det i hovedetg da og vi oppe for der ligger vi.

Praktisk å ha et bad i samme etg som man har soverom så slipper man å gå gjennom hele huset for å komme til badet...

Mhm. Det vi tenker. Også har jeg en lei uvane og tisse mye om natta. Slipper jeg ned trappene:P

Mhm. Er kanskje latmannskap,men greit å slippe i halvsøvne:P Skal ha badekar oppe. Dusj nede i hovedetg. Gleder meg til badekar altså:D

Jaja men lov å være litt lat :P å badekar er fantastisk! Jeg savner så badekar, det der jeg bodde før og det er bare fantastisk :D

Back
Topp