Ja, det tror jegDet blir nok bra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jegDet blir nok bra![]()
Ja, det tror jegHåper bare vi får råd ti badet
haha
Ja det kan være en fordel hehe
Vi får seFår iallefall råd til noe
Jaggu dyrt
Har holdt på en stund nå etterhvert med huset. Hatt det i 2år i feb.
Ja det er ganske dyrt å pusse opp. Men jeg regner med dere har et bad i utgangspunktet så da er det vel ikke krise om det tar litt tid før det neste er ferdig?![]()
Vi har faktisk 2 andre så lider ingen nød, hehe. Det ene av dem i hovedetg er allerede pusset opp. Det nede er lite og gjestebad.
God kveld.
Skal kaste i meg litt kveldsmat før jeg finner senga, har vært på møte med jobben , noen av oss satt litt ekstra lenge..
Vi har faktisk 2 andre så lider ingen nød, hehe. Det ene av dem i hovedetg er allerede pusset opp. Det nede er lite og gjestebad.
Det gjestebadet skal på sikt vekk da. Men blir ikke pripritert helt enda. Får holde med 2 bad![]()
Haha nå tenkte jeg: hvor mange bad trenger de egentligmen så ser jeg at dere bare har tenkt til å ha 2 hehe
Men det må være greit med et gjestebad da![]()
God kveld.
Skal kaste i meg litt kveldsmat før jeg finner senga, har vært på møte med jobben , noen av oss satt litt ekstra lenge..
Gjestene bruker det i hovedetg da og vi oppe for der ligger vi.Haha nå tenkte jeg: hvor mange bad trenger de egentligmen så ser jeg at dere bare har tenkt til å ha 2 hehe
Men det må være greit med et gjestebad da![]()
Gjestene bruker det i hovedetg da og vi oppe for der ligger vi.
Praktisk å ha et bad i samme etg som man har soverom så slipper man å gå gjennom hele huset for å komme til badet...
Mhm. Det vi tenker. Også har jeg en lei uvane og tisse mye om natta. Slipper jeg ned trappene![]()
Mhm. Er kanskje latmannskap,men greit å slippe i halvsøvneJa da hadde det hvert ekstra kjedelig å måtte ned for å komme til badet..
Mhm. Er kanskje latmannskap,men greit å slippe i halvsøvneSkal ha badekar oppe. Dusj nede i hovedetg. Gleder meg til badekar altså
![]()
Lykke til hos tannlegenHåper alle får en flott torsdag
Jeg har fri! Og skal til tannlege...![]()
Jaja men lov å være litt latå badekar er fantastisk! Jeg savner så badekar, det der jeg bodde før og det er bare fantastisk
![]()