Skravletråd :)

Heisann :) på med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Her skal jeg trene, så til tannlegen og så vinterfest på skolen med eldste:D
Kos deg med IKEAplanlegging!

Hei hei :) kan være greit å få fullført søknaden om permisjon også :) Hvor lenge har du igjen til termin?
Jeg er hjemme med sykt barn så blir vel å fikse litt her hjemme og så trenger jeg mat så blir muligens en tur i butikken :)
Ja fikk panikk istad når jeg innså hvor lenge det var igjen ! Termin i April :) kos dere hjemme <3

Takk:D hater virkelig tannlege, så gleder meg til jeg kan gå ut døra derfra:p

Det skjønner jeg godt, jeg har så tannlegeskrekk at jeg har unngått å følge frøkna til tannlegen jeg da :P gikk til tannlegen her tidligere da jeg fant en jeg følte meg trygg nok til å komme meg opp i stolen til. Men så ble ble det nye eiere og ingen av tannlegene fortsatte der og jeg har ikke klart å komme meg til tannlegen nå på snart 3 år...

Ja fikk panikk istad når jeg innså hvor lenge det var igjen ! Termin i April :) kos dere hjemme <3

Det er jo ikke lenge igjen til april da hehe tia nå fremover går ganske fort da det nærmer seg vår :) takk for det ♡

Det skjønner jeg godt, jeg har så tannlegeskrekk at jeg har unngått å følge frøkna til tannlegen jeg da :P gikk til tannlegen her tidligere da jeg fant en jeg følte meg trygg nok til å komme meg opp i stolen til. Men så ble ble det nye eiere og ingen av tannlegene fortsatte der og jeg har ikke klart å komme meg til tannlegen nå på snart 3 år...
Oi, det er lenge;)
Håper du kan finne en ny tannlege du blir fortrolig med!

Oi, det er lenge;)
Håper du kan finne en ny tannlege du blir fortrolig med!

Ja satser på det, men jeg er avhengig av at det er en kvinnelig tannlege I tillegg da skoletannlegen var en mann og han som har gjort meg redd. Så jeg får panikk av mannlige tannleger...

Ja satser på det, men jeg er avhengig av at det er en kvinnelig tannlege I tillegg da skoletannlegen var en mann og han som har gjort meg redd. Så jeg får panikk av mannlige tannleger...
Uff, det er ikke noe hyggelig:(
Jeg har kvinnelig, og er fornøyd med det:) de virker ikke sååå skumle på en måte:p

Uff, det er ikke noe hyggelig:(
Jeg har kvinnelig, og er fornøyd med det:) de virker ikke sååå skumle på en måte:p

Nei de gjør ikke det :P jeg må finne meg en kvinnelig men det får vente til etter at ungen er ute for jeg kan ikke røyke når jeg er gravid og jeg kommer meg ikke inn til en tannlege uten å ha stress røyka først :P

Back
Topp