Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal jeg trene, så til tannlegen og så vinterfest på skolen med eldsteHeisannpå med pc i dag faktisk ! Uvant ;P skulle egentlig til byen med en vennine, men hun avlyste. Så da skal jeg fullføre søknaden om permisjon og designe klesskap fra ikea ! Hva er på agendaen i dag ?
Ja fikk panikk istad når jeg innså hvor lenge det var igjen ! Termin i AprilHei heikan være greit å få fullført søknaden om permisjon også
Hvor lenge har du igjen til termin?
Jeg er hjemme med sykt barn så blir vel å fikse litt her hjemme og så trenger jeg mat så blir muligens en tur i butikken![]()
Hater det!!Buhu, kjedelig:/ Borring da, wææææ!!
Aha, genialt daJeg skal ha garderobeskap på soverommet i huset, driver å designer et![]()
Takkhater virkelig tannlege, så gleder meg til jeg kan gå ut døra derfra
![]()
Hater det!!
Men ingen vei utenom....![]()
Jeg skal gjøre det![]()
Ja fikk panikk istad når jeg innså hvor lenge det var igjen ! Termin i Aprilkos dere hjemme <3
HihiEr sikkert flere andre og da, men var den første som dukket opp i google når jeg søkte
![]()
Oi, det er lengeDet skjønner jeg godt, jeg har så tannlegeskrekk at jeg har unngått å følge frøkna til tannlegen jeg dagikk til tannlegen her tidligere da jeg fant en jeg følte meg trygg nok til å komme meg opp i stolen til. Men så ble ble det nye eiere og ingen av tannlegene fortsatte der og jeg har ikke klart å komme meg til tannlegen nå på snart 3 år...
Æsj ja...Nei, må jo bare tasDyrt er det og,fysj
![]()
Oi, det er lenge![]()
Håper du kan finne en ny tannlege du blir fortrolig med!
Det kan hende, men tviler på at det er noen andre som er nærmere og greit å sjekke ut en plass som er så nærme![]()
Uff, det er ikke noe hyggeligJa satser på det, men jeg er avhengig av at det er en kvinnelig tannlege I tillegg da skoletannlegen var en mann og han som har gjort meg redd. Så jeg får panikk av mannlige tannleger...
Ikke dumt det!Æsj ja...
Har faktisk en egen tannlegesparekonto![]()
Uff, det er ikke noe hyggelig![]()
Jeg har kvinnelig, og er fornøyd med detde virker ikke sååå skumle på en måte
![]()
Ja det gjør jo detDet er jo ikke lenge igjen til april da hehe tia nå fremover går ganske fort da det nærmer seg vårtakk for det ♡