Skravletråd :)

Ja det er nok det, jeg tenker stadig på røyken nå som jeg ikke kan røyke. Det er faktisk værre å ligge unna nå som jeg ikke kan enn før jeg ble gravid og lot Vær helt frivillig...
Så flink du er da :)

Er vel ofte sånn med ting man ikke kan gjøre generelt? :p hehe
Har ALLTID sagt at jeg skal slutte når jeg får barn, og den skal jeg stå ved :D

God kveld:).

Hvordan står det til med dere?

God kveld:)
Vært ute og hentet ved nå, så tenkte jeg skulle lage en middagsliste for resten av uka.
Tar gjerne imot noen kreative forslag:)

Du da?

Er vel ofte sånn med ting man ikke kan gjøre generelt? :p hehe
Har ALLTID sagt at jeg skal slutte når jeg får barn, og den skal jeg stå ved :D

Ja det er vel det, når man ikke kan så vil man hehe sist så startet jeg å røyke igjen kort tid etter fødselen. Håper å holde meg denne gangen :)

Ja det er vel det, når man ikke kan så vil man hehe sist så startet jeg å røyke igjen kort tid etter fødselen. Håper å holde meg denne gangen :)

Jeg har bestemt meg for at så lenge jeg klarer å holde meg unna hele svangerskapet, skal jeg jaggu meg klare det videre og. Da er det jo bare psykisk, så gjenstår det å se da...;)
Men har ingen planer om å begynne igjen. Mamma døde av lungekreft for 5 år siden, så er vel også en god grunn til å ikke begynne igjen :)

Gjorde jo det;)
Mest pågripelse, løsrivelse, legge i bakken osv..:D

Høres bra ut :)
Skulle tro jeg hadde vært der og lært dere opp :p hehe
Er slikt vi lærer bort ;)

Jeg har bestemt meg for at så lenge jeg klarer å holde meg unna hele svangerskapet, skal jeg jaggu meg klare det videre og. Da er det jo bare psykisk, så gjenstår det å se da...;)
Men har ingen planer om å begynne igjen. Mamma døde av lungekreft for 5 år siden, så er vel også en god grunn til å ikke begynne igjen :)

Ja det er psykisk så det står bare på hvor flink jeg er til å holde meg... Ja det burde jo være en god grunn til å ikke røyke!

Ja det er psykisk så det står bare på hvor flink jeg er til å holde meg... Ja det burde jo være en god grunn til å ikke røyke!

Vi kan jo være hverandres støtte over forumet da ;)

Back
Topp