Skravletråd :)

Veldig godt:) Enkelt å lage også...skal jo bare stå en stund i ovnen:) Middag ca. halv fem her:D

Pølser duger jo det;) Wiener?;)

Fruktsalat er digg!!!

Veldig enkelt og så godt!
Nei kjøttpølser tenker jeg det blir med et eller annet. Ja det er veldig godt og så har jeg en del frukt som begynner å bli ganske moden nå så bør spises snart :)

Middag in the making! Sulteeem
Her er vi nettopp ferdige med å spise mat vi ;-)
Snuppa skulle hjelpe til å lage pannekakene da :-P
Kanskje litt ung der hun sto og sa at hun lagde mat til pappa for mamma var ikke så viktig ;-)

Veldig enkelt og så godt!
Nei kjøttpølser tenker jeg det blir med et eller annet. Ja det er veldig godt og så har jeg en del frukt som begynner å bli ganske moden nå så bør spises snart :)

Kjøttpølser og spagetti eller noe:D?
Da er den grei i en fruktsalat ja;)
Fikk jeg lyst på noe dessert selv:P

Får sjekke ut litt yoga etterhvert tror jeg ;) også kan jeg jo ha litt egentrening. Har nøkkel til treningslokalene :p
Yoga er sikkert lurt:)
Og mulighet til egentrening er jo supert! Da kan man ta alt i eget tempo akkurat når det passer:D

Hjelpes så sulten man ble av all den matpraten deres :)
Fortsat en time til middag her hos oss idag - blir laks og ris og noenn grønnsaker da tenker jeg.

Syns ikke 1,5 time er noe langt :) Men bor i Nord-Norge og det er 1,5 t til nærmeste H&M haha ... Nærmeste Ikea er Trondheim :O Dere er heldig ;)
Blir ikea i tromsø etter hvert da, vet ikke om det hjelper deg noe? :)

Hm...har ikke noe :p men kanskje like greit? ;)

Tja det kommer jo ann på hva tar tar som dessert det ;) Her ble det en enkel fruktsalat som jeg foretrekker uten noe på så er egentlig bare oppskåret frukt blandet sammen og er jo sundt :)

Tja det kommer jo ann på hva tar tar som dessert det ;) Her ble det en enkel fruktsalat som jeg foretrekker uten noe på så er egentlig bare oppskåret frukt blandet sammen og er jo sundt :)

Hadde epler i middagen min, så føler egentlig ikke for eple til dessert. Det er det eneste jeg har ;) må handle litt snart:o

Hadde epler i middagen min, så føler egentlig ikke for eple til dessert. Det er det eneste jeg har ;) må handle litt snart:o

Skulle hvert å handlet jeg og men gidder ikke så lenge det bøtter ned :P men må ha ny frukt ladning da fruktkurven min er ganske kjip nå....

Skulle hvert å handlet jeg og men gidder ikke så lenge det bøtter ned :P men må ha ny frukt ladning da fruktkurven min er ganske kjip nå....

Tenkte jeg skulle handle i morgen i sammenheng med legetimen min :)
Hva slags frukt pleier du å ha?

Back
Topp