M
Moderator Heidi
Guest
God kveld
.
Hvordan står det til med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja daaa var det på tide jaMå jo være flink for lille bøllefrø
Hadde røyket i 16 år, så på tide å slutte![]()
Ligger sliten på sofaen og ser Pretty little liars. "Spennende liv"God kveld.
Hehe...det er litt forskjell, jaSyns ikke 1,5 time er noe langtMen bor i Nord-Norge og det er 1,5 t til nærmeste H&M haha ... Nærmeste Ikea er Trondheim :O Dere er heldig
![]()
God kveldGod kveld.
Ja det er nok det, jeg tenker stadig på røyken nå som jeg ikke kan røyke. Det er faktisk værre å ligge unna nå som jeg ikke kan enn før jeg ble gravid og lot Vær helt frivillig...
Så flink du er da![]()
God kveld.
Selvforsvarskurs! KultGod kveld
Ligger på sofaen mørbanket og blå
Selvforsvarkurs med jobben...![]()
God kveld
Ligger på sofaen mørbanket og blå
Selvforsvarkurs med jobben...![]()
Er vel ofte sånn med ting man ikke kan gjøre generelt?hehe
Har ALLTID sagt at jeg skal slutte når jeg får barn, og den skal jeg stå ved![]()
Kjempe gøySelvforsvarskurs! Kultvar det morro?
Gjorde jo detSå gøy
Lærte du noen spennende knep da?
Skal ikke kødde med RonjaR hører jegGjorde jo det
Mest pågripelse, løsrivelse, legge i bakken osv..![]()
Ja det er vel det, når man ikke kan så vil man hehe sist så startet jeg å røyke igjen kort tid etter fødselen. Håper å holde meg denne gangen![]()
Gjorde jo det
Mest pågripelse, løsrivelse, legge i bakken osv..![]()
Jeg har bestemt meg for at så lenge jeg klarer å holde meg unna hele svangerskapet, skal jeg jaggu meg klare det videre og. Da er det jo bare psykisk, så gjenstår det å se da...
Men har ingen planer om å begynne igjen. Mamma døde av lungekreft for 5 år siden, så er vel også en god grunn til å ikke begynne igjen![]()
Ja det er psykisk så det står bare på hvor flink jeg er til å holde meg... Ja det burde jo være en god grunn til å ikke røyke!
Når du har vært flink i 9mnd må du jo ikke begynne på igjenJa det er vel det, når man ikke kan så vil man hehe sist så startet jeg å røyke igjen kort tid etter fødselen. Håper å holde meg denne gangen![]()
Når du har vært flink i 9mnd må du jo ikke begynne på igjen![]()