Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vetdet drypper fra takene, asfalten blir tørr, sola varmer og jeg kan kaste jakka
![]()
Ja! EnigJeg også lengter etter våren ;( blir skikkelig deppa vinteren
Våren er fantastiskJeg også lengter etter våren ;( blir skikkelig deppa vinteren
Hmm, jeg har eksamen i mai så tiden kan godt gå såpass sakte så jeg får lest og skrevet oppgaverJeg trenger god tid på meg frem til juli og termin så jeg kan godt få en laaaang vinter så vår før sommer haha
Ja tror det jeg også selv om jeg snart må studere fulltid igjen ;-)Veldig god veidette går fint
Hmm, jeg har eksamen i mai så tiden kan godt gå såpass sakte så jeg får lest og skrevet oppgaverredd det er litt liten tid ;-)
Tja nesten to timer ;-) liker å kjøre da :-DEr det en lang kjøretur for deg?![]()
Ja er det ;-) før hadde jeg " alenetid" på jobben ;-)Det er rart hvordan man plutselig får behov for å ha litt tid for seg selv innimellomdet blir nok hyggelig da
![]()
Planen er å reise til Norge og hente ei nabo ;-)Hva er planen da?![]()
Ja er det ;-) før hadde jeg " alenetid" på jobben ;-)
Når starter du opp? Hvor lenge har du igjen av studiene?Ja tror det jeg også selv om jeg snart må studere fulltid igjen ;-)
Altså eldste bestefaren min ble 70 på julaftenHaha...dine besteforeldre er vel på min alderhoho!!
Begynner å bli litt skeptisk til å sende dem dit, ja..![]()
De er ikke borte her altså!!! :-oBrrr...godt minusgradene er borte da![]()
Ja blir det ;-)Så snill du er da
Herlig med en liten tur for seg selv![]()
Ja vi har det ;-)Men da har vi begge godt av at det går litt sakte hehe