ALN89
Forumet er livet
Var helt greit faktisk, ikke spesielt sterktHmm jeg kan ikke ha noe som er sterkt så du må gi beskjed da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var helt greit faktisk, ikke spesielt sterktHmm jeg kan ikke ha noe som er sterkt så du må gi beskjed da![]()
Veldig god veiHehe det trenger jeg også ;-) men vi er på god vei dit da ;-)
Var helt greit faktisk, ikke spesielt sterktTar resten i pitabrød i morgen
![]()
Tror jeg ogSikkert godt å ha det i pita![]()
Nei var virkelig ikke det! :-o og vi som akkurat hadde blitt ferdige med lufte og fått litt varme igjenFysj av meg
Det var jo ikke noe sjakktrekk![]()
Krysser fingre for at han har fri
Hva skal du??
Jeg skal til gardermoen og hente ei nabo av meg ;-)Ut å gjøre hva da?![]()
Er det en lang kjøretur for deg?Jeg skal til gardermoen og hente ei nabo av meg ;-)
Savnet det ikke før vi flyttet til SverigeÅ det hørtes deilig ut! Noe av det jeg savner alle mest etter jeg fikk barn er det å bare ta meg en liten tur ut helt alene! Du må kose deg ute i morgen dahva slags planer har du om jeg kan spørre?
Savnet det ikke før vi flyttet til Sverigemen merker at jeg virkelig trenger litt tid helt alene noen ganger ;-)
Skal til gardermoen og hente ei nabo av meg :-D
Hva er planen da?Imorgen damer da skal jeg ut alene!!! Kan tro jeg gleder meg ;-) Håper bare at mannen ikke skal jobbe for det vil ødelegge planene mine![]()
Noe av det beste jeg vet omååååh, høres godt ut!![]()
Kos deg!Noe av det beste jeg vet omStår og godgjør seg nå
![]()
Vår er min absolutte favorittHehe jo jeg liker å ha litt vinter jeg egentligselv om vår og høst er mine favoritt mnd
![]()
Effektiv du er daJuletreet er ute! Rukket å gått tur med naboen har jeg også
Mannen tok med kengubarnet og sønnentil naboenpå badeland!
Haha...dine besteforeldre er vel på min alderOi! :-o dårlig tidspunkt å si hvor gammel mine besteforeldre er?![]()
Hadde ikke turt å sende snuppa til dem alene da en stund![]()
Blir vel ikke det største problemetHehe det trenger jeg også ;-) men vi er på god vei dit da ;-)
Brrr...godt minusgradene er borte daNei var virkelig ikke det! :-o og vi som akkurat hadde blitt ferdige med lufte og fått litt varme igjen![]()
Så snill du er daJeg skal til gardermoen og hente ei nabo av meg ;-)
Vår er min absolutte favorittlengter etter den hele året
![]()
Jeg vetVåren er en så vakker tid, elsker at det blir grønt og at alt våkner til liv![]()