Hva blir det til middag da?Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva blir det til middag da?Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages![]()
Blir noe så enkelt som kylling sweet chili (pose fra sverige), ris og salatHva blir det til middag da?
Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages![]()
Blir noe så enkelt som kylling sweet chili (pose fra sverige), ris og salatHva skal dere ha?
Smakte fortreffelig herHaha, må si at non stoppen ser veldig godt utSpørs om kvalmen tillater det....
![]()
Så deilig daJa da var jula ute, stua strøken og støvet fjernet i leiligheten. Så med blå himmel, bare tørre veier (ikke noe hvitt ut) og 4 varmegrader er det ikke mye som sier at det er den første uka i januar lenger hehe
Selvfølgelig!!Ikke tvil om det. Du får lyst å komme på besøk?![]()
Jeg og men elsker å skravle og mannen er av den stille typenOrker ikke fokusere på å være på topp denne måneden jeg heller. Sliten etter desember![]()
Nei, nå kan våren bare kommeJa da var jula ute, stua strøken og støvet fjernet i leiligheten. Så med blå himmel, bare tørre veier (ikke noe hvitt ut) og 4 varmegrader er det ikke mye som sier at det er den første uka i januar lenger hehe
Herlig ;-)Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages![]()
Så deilig da![]()
Her er også jula ute!
Har hvert nydelig vær men følelsen at det er vår i januar er fullstendig feil!!! Skal ikke være bart her nå![]()
Nei, nå kan våren bare komme![]()
Ja, det gjør de heldigvisOg de koser seg sikkert der ;-)
Trenger den ikke jeg hellerTrenger ikke førsteplassen jeghar altfor mye å gjøre ;-)
Fysj av megNei!! Og mannen presterte å putte den i mikroen her!!! Stinket jo i hele leiligheten jo! :-o
Krysser fingre for at han har friImorgen damer da skal jeg ut alene!!! Kan tro jeg gleder meg ;-) Håper bare at mannen ikke skal jobbe for det vil ødelegge planene mine![]()
Aldri for tidlig med vår vel?!Det er alt for tidlig med vår ennå, kan vente til mars syntes jeg![]()
Aldri for tidlig med vår vel?!![]()
Ut å gjøre hva da?Imorgen damer da skal jeg ut alene!!! Kan tro jeg gleder meg ;-) Håper bare at mannen ikke skal jobbe for det vil ødelegge planene mine![]()