Skravletråd :)

Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages :D
Hva blir det til middag da?

Ja da var jula ute, stua strøken og støvet fjernet i leiligheten. Så med blå himmel, bare tørre veier (ikke noe hvitt ut) og 4 varmegrader er det ikke mye som sier at det er den første uka i januar lenger hehe
Så deilig da :-)
Her er også jula ute!
Har hvert nydelig vær men følelsen at det er vår i januar er fullstendig feil!!! Skal ikke være bart her nå :-P

Ja da var jula ute, stua strøken og støvet fjernet i leiligheten. Så med blå himmel, bare tørre veier (ikke noe hvitt ut) og 4 varmegrader er det ikke mye som sier at det er den første uka i januar lenger hehe
Nei, nå kan våren bare komme:p

Da var jula vekk hos oss. Gulvvask gjenstår og så skal det slappes av litt i sofaen før middagen skal lages :D
Herlig ;-)
Her er jeg i full gang med middagen litt for sent :-P
Men men bedre sent enn aldri ;-)

Imorgen damer da skal jeg ut alene!!! Kan tro jeg gleder meg ;-) Håper bare at mannen ikke skal jobbe for det vil ødelegge planene mine :-P

Så deilig da :-)
Her er også jula ute!
Har hvert nydelig vær men følelsen at det er vår i januar er fullstendig feil!!! Skal ikke være bart her nå :-P

Ja det er helt feil, men må si det var veldig deilig å kunne slå av varmen og lufte skikkelig her når jeg vaska :D men jeg ønsker meg litt snø for det blir så fint og lyst da :)

Back
Topp