Skravletråd :)

Er der ofte ja, som regel over grensa en til to ganger i mnd ;-)
Men denne gangen tenkte jeg meg litt lengre over grensa og da må ting planlegges ;-)
Har også mange ting på en låve i Valdres og skulle helst fått tak i det også ;-)

Ja da skjønner jeg at det må planlegges, Valdres er jo ikke bare rett borti gata akkurat :P

Om du er veldig pratsom så kan det jo hende du får ha den en stund hehe men jeg må si jeg er overrasket over hvor mange innlegg noen kan klare å få til i løpet av en mnd hehe
Jeg var også overrasket og imponert før jeg virkelig ble aktiv, etterpå skjønte jeg at det egentlig ikke er så utrolig vanskelig ;-)

Ja da skjønner jeg at det må planlegges, Valdres er jo ikke bare rett borti gata akkurat :P
Nei er ikke det ;-) og når familien min også flytter vekk derifra så må man jo legge opp kjørerute for å besøke de fleste også mens man allikevel er på tur ;-)

Jeg var også overrasket og imponert før jeg virkelig ble aktiv, etterpå skjønte jeg at det egentlig ikke er så utrolig vanskelig ;-)

Nå er det noen år siden jeg var skikkelig aktiv, men når jeg kommer inn i det igjen så er jeg vel ikke noe bedre :P

Nei er ikke det ;-) og når familien min også flytter vekk derifra så må man jo legge opp kjørerute for å besøke de fleste også mens man allikevel er på tur ;-)

Ja man må jo det. Er jo om å få mest mulig ut av turen :)

Koselig det da :)
Elsker som regel tid med familien men noen ganger skulle jeg ønske at mannen tar med seg jenta vår ut på noe! Blir litt gal når vi kun har 34 kvm, er jo ikke alltid det passer å gå ut heller :-(
34kvadrat er lite ja, kunne nok blittlitt spør jeg også

Er der ofte ja, som regel over grensa en til to ganger i mnd ;-)
Men denne gangen tenkte jeg meg litt lengre over grensa og da må ting planlegges ;-)
Har også mange ting på en låve i Valdres og skulle helst fått tak i det også ;-)
Må komme innom her da når du skal til Valdres;)

Back
Topp