Den gikk istykker gjorde den ikke?!Ja, det er noe jeg trenger siden jeg måtte levere tilbake den nye fine jakka mi
Huff da, vært syk en stund nå? :/
God bedring!
Minstemann er på bedringens vei, men mellomste har fremdeles høy feber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den gikk istykker gjorde den ikke?!Ja, det er noe jeg trenger siden jeg måtte levere tilbake den nye fine jakka mi
Huff da, vært syk en stund nå? :/
God bedring!
Hehehe. KløneHar skjedd med mannen mange gangerkløne!
Den gikk istykker gjorde den ikke?!håper du finner en ny..
Minstemann er på bedringens vei, men mellomste har fremdeles høy feberhan drikker litt i det minste..
Jeg! Jeg! Hurra for helt bare veierHvem sa det var greit å stikke av med snøen.!![]()
Bare veier? det er is på veiene her...Jeg! Jeg! Hurra for helt bare veier![]()
Her er isen og borte nåBare veier? det er is på veiene her...
Han får ikke lov til å steke kaker hanHehehe. Kløne
Jaja, kan vel skje dem beste. Svidd kake i ovnen jeg og en gang. Multitasking er ikke bare bare
Nei, en såpass dyr jakke burde holde litt lengerJo, den gikk opp i sømmene
Kunne ha fikset det selv, men syns det blir litt prinsippsak. En jakke til 1000 kr skal ikke gå opp i sømmene etter en mnd
Bra han drikker litt da
Håper han blir helt frisk snart!
Hehe, ikke alltid like lett å multitaske neiHan får ikke lov til å steke kaker han
Bommer litt jeg også innimellom...mest pga multitasking, ja![]()
Hva slags jakke er det?Jo, den gikk opp i sømmene
Kunne ha fikset det selv, men syns det blir litt prinsippsak. En jakke til 1000 kr skal ikke gå opp i sømmene etter en mnd
Bra han drikker litt da
Håper han blir helt frisk snart!
Ja skal leie men de er fryktelig strenge her ;-)
Hva slags jakke er det?
Akkurat nå trasker jeg rundt og rundt i ridehallen for å trimme/aktivisere hestenGod dag jenter!!![]()
Hva gjør dere på i dag?
Vi har vært på badeland i dag![]()
Akkurat nå trasker jeg rundt og rundt i ridehallen for å trimme/aktivisere hesten
Du da?
Hva skal du ha til middag?Aha. Driver med hester du jaJeg har såvidt sittet på en hesterygg i mitt liv
![]()
Akkurat nå bare slapper jeg av, mens guttungen sover littHar fått vasket badet og skiftet på våre senger. Snart begynne på middagen
![]()
Hva skal du ha til middag?![]()
Mm, det hørtes godt utChilli con carne med fullkornsris og salat til.
Karbonadedeig,gulrot og ris til guttungen![]()