Jeg har hatt så lyst på siden i natt! Men favoritt stedet hadde ikke mere kebab igjen, så måtte dra et annet sted, den er god der, men altfor storÅh namdet er leeeeeeeeenge siden jeg har spist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt så lyst på siden i natt! Men favoritt stedet hadde ikke mere kebab igjen, så måtte dra et annet sted, den er god der, men altfor storÅh namdet er leeeeeeeeenge siden jeg har spist
NattaNei nå må jeg sove!
Natta damer!![]()
Jeg å !! I morgen er det mc for siste gang i svangerskapet også er det grønnsaker og treningSunnere mat må jeg starte med nå jeg og![]()
Ååå er så lei av de !Så Frozen i går og nå går alle sangene på repeat i hodet mitt![]()
Blir litt mye, men filmen er jo så utrolig søt!! <3Olaf<3Ååå er så lei av de !
Hvor ofte er du på mc?Jeg å !! I morgen er det mc for siste gang i svangerskapet også er det grønnsaker og trening![]()
Løp og kjøp! Jeg har heller ikke, men tenker det er lurt om det blir glatt her. Hvertfall når jeg skal drive å hå med søskenvogn opp og ned bakker...Nei har ikke kjøpt det ennå
Må gå å legge deg daJeg er trøtt! Sånn skikkelig.
JaaBlir litt mye, men filmen er jo så utrolig søt!! <3Olaf<3
Uff dette er flaut xD har vært der en del jaHvor ofte er du på mc?![]()
HahaUff dette er flaut xD har vært der en del jaHehehe
I knowHahaSynes du nevner det ofte
![]()
Ei lita på 10 dager i armene som er sååååå våken og sugelysten....Må gå å legge deg da![]()
ååEi lita på 10 dager i armene som er sååååå våken og sugelysten....
Aww herlig !!!Ei lita på 10 dager i armene som er sååååå våken og sugelysten....
Finnes for mange sånne menn altså.Hadde kastet ut min mann også. Ærlig talt!
HeiheiJeg er trøtt! Sånn skikkelig.