Skravletråd :)

Ikke sant. Har blitt litt flinkere jeg da, fordi jeg har insett at det ikke er verdt å ødelegge kroppen for :o hehe
Nei er virkelig ikke verdt det :-P
Men jeg har enda ikke lært det da mannen til tider er helt forferdelig treg og jeg orker ikke vente i dager for å få ordnet noen ting!!!

Tja nesten all snøen er borte og det er nesten bare is ute så vi har holdt oss inne idag så hvert litt kjedelig :p

Ahh, skjønner. Glatt og skummelt da.
Her har vi vært en tur ute i regnet, men for det meste inne;) Han syns det er gøy med regn:P

Vel grei nok feiring :p bor sånn til for øyeblikket at alt blir litt på halv åtte! Utrolig irriterende :p får ikke gjort så mye at blir nesten gal! Men snart flytting nå! :-D
Blir nok flott når du blir ferdig med flytting ;)

Jeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreet :) Hva har dere andre bedrevet dagen med?
Overasket mannen med amerikanske pannekaker til frokost, gått tur med hundene, sett film, spilt brettspill og nå skal jeg sette middagsrestene fra i går i ovnen :D

Jeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreet :) Hva har dere andre bedrevet dagen med?
Sovet :p vært på nattevakt i natt, og skal på igjen til natta ;)

Ahh, skjønner. Glatt og skummelt da.
Her har vi vært en tur ute i regnet, men for det meste inne;) Han syns det er gøy med regn:P
Ja er det, mørkt og trist også så hjelper lite :-P
Snuppa her også elsker regnet ;-)

Jeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?

Så hyggelig:)
Bare å svare på hva enn du måtte føle for ;)
Eller starte nye ting du føler for å skravle om

Gjort noe spennende i dag da?

Skal dere flytte langt?:)
Aner ikke :-P mannen vil flytte til Arvika som er 30 min unna :-P jeg vil ikke bo i Arvika men et sted rundt :-P så vi diskuterer det spesielt nå som det er 2 steder vi kunne flyttet inn ganske fort :-P

Var veldig koselig :) Jeg var flink og lagde skikkelig julemiddag også så vi på Frozen :D Hunden ble dopet ned litt og det gikk kjempebra :) Hvordan var din kveld?

OG GRATULERER MED 12 UKER!!!!!

:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011

Så bra det var vellykket :) tenkte på at jeg skulle ha dopet min litt og...fikk vondt av ham da han måtte stå på et rom for seg selv mens vi var inne :(
Så han gråt litt :(
Ellers gikk det veldig bra, men det blir slitsomt å være eneste edru av 10 stk.. :o

Tusen takk :D
Endelig var jeg der, så nå er det bare å telle ned til oul i Februar en gang♡

Så bra det var vellykket :) tenkte på at jeg skulle ha dopet min litt og...fikk vondt av ham da han måtte stå på et rom for seg selv mens vi var inne :(
Så han gråt litt :(
Ellers gikk det veldig bra, men det blir slitsomt å være eneste edru av 10 stk.. :o

Tusen takk :D
Endelig var jeg der, så nå er det bare å telle ned til oul i Februar en gang♡
Gratulerer med 12 uker :D tiden går mye raskere etter man har passert de magiske 12, jeg lover ;)

Back
Topp