Du hopper bare rett inn i noe eller forteller noe ;-)Jeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du hopper bare rett inn i noe eller forteller noe ;-)Jeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Ja heldigeSjelden det er sååå billig da, men utrolig glad for den muligheten vi har der![]()
Tusen takkGodt nyttår til deg og dine :-D
Man må nesten bare hoppe innJeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Nei er virkelig ikke verdt detIkke sant. Har blitt litt flinkere jeg da, fordi jeg har insett at det ikke er verdt å ødelegge kroppen forhehe
Tja nesten all snøen er borte og det er nesten bare is ute så vi har holdt oss inne idag så hvert litt kjedeligTusen takk for det
Hatt en fin 1.dag i nytt år?
Vel grei nok feiringTusen takkHatt en fin feiring?
Tja nesten all snøen er borte og det er nesten bare is ute så vi har holdt oss inne idag så hvert litt kjedelig![]()
Vel grei nok feiringbor sånn til for øyeblikket at alt blir litt på halv åtte! Utrolig irriterende
får ikke gjort så mye at blir nesten gal! Men snart flytting nå! :-D
Blir nok flott når du blir ferdig med flyttingVel grei nok feiringbor sånn til for øyeblikket at alt blir litt på halv åtte! Utrolig irriterende
får ikke gjort så mye at blir nesten gal! Men snart flytting nå! :-D
Jeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreetMan må nesten bare hoppe innhva har du gjort i dag da?
Overasket mannen med amerikanske pannekaker til frokost, gått tur med hundene, sett film, spilt brettspill og nå skal jeg sette middagsrestene fra i går i ovnenJeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreetHva har dere andre bedrevet dagen med?
SovetJeg har gått en laaaang tur, også har jeg kastet ut juletreetHva har dere andre bedrevet dagen med?
Ja er det, mørkt og trist også så hjelper liteAhh, skjønner. Glatt og skummelt da.
Her har vi vært en tur ute i regnet, men for det meste inneHan syns det er gøy med regn
![]()
Jeg vil gjerne skravle, men hvordan kommer jeg inn i samtalen her?
Aner ikkeSkal dere flytte langt?![]()
Ja bare vi blir enige i et sted å flytte nå så blir det bra ;-) skulle helst ha flyttet for lenge sidenBlir nok flott når du blir ferdig med flytting![]()
Var veldig koseligJeg var flink og lagde skikkelig julemiddag også så vi på Frozen
Hunden ble dopet ned litt og det gikk kjempebra
Hvordan var din kveld?
OG GRATULERER MED 12 UKER!!!!!
![]()
Nja, ikke kjempestor. Så det blir en del graving nedi derJa heldigehåper du har stor fryser!
![]()
Gratulerer med 12 ukerSå bra det var vellykkettenkte på at jeg skulle ha dopet min litt og...fikk vondt av ham da han måtte stå på et rom for seg selv mens vi var inne
Så han gråt litt
Ellers gikk det veldig bra, men det blir slitsomt å være eneste edru av 10 stk..
Tusen takk
Endelig var jeg der, så nå er det bare å telle ned til oul i Februar en gang♡