Skravletråd :)

Haha såpass ja.

Gruer meg litt til hverdagen egentlig,men det blir litt godt også sånn egentlig.

Er som regel litt godt og ja, selv om det er deilig med ferie. Greit med litt av hvert;)

Vi har vært på aketur,tok med en kompis av kengubarnet også:)
begynner dessverre å minke på snøen i akebakken
Så trist :-( syns det kunne kommet litt mer snø nå jeg :-(

Nei, han har jo ikke det. Men han skal jo klarr det selv og da, då litt dum er han jo:p
Haha eventuel sta :-P skal ikke si noe for er utrolig sta selv og noen ganger gjør jeg masse selv om jeg ikke skal fordi mannen er så utrolig treg :-P

Jeg er så himla trøtt, blir egentlgi godt når hverdagen er tilbake igjen..
Ja det gleder jeg meg virkelig til! Kanskje få kommet seg litt mer ut også :-P mannen har jobbet så utrolig mye i november og desember så har nesten kun hvert hjemme og det er utrolig kjedelig!!!!

Haha eventuel sta :-P skal ikke si noe for er utrolig sta selv og noen ganger gjør jeg masse selv om jeg ikke skal fordi mannen er så utrolig treg :-P

Kjenner meg igjen jeg og, så skal ikke si så mye selv:p hehe

"Leftovers" i gilde butikken :)
2 kg bacon til 50 kr, 1 kg kyllingkjøtt for 20 kr osv. Så nå er fryseren full!
Å så heldige dere er da!! :-D
Har hvert innom en sånn for mange år siden og for de som har mulighet er det jo kjempe bra ;-)

Kjenner meg igjen jeg og, så skal ikke si så mye selv:p hehe
Haha ja kanskje greit å ikke si så mye om det da ;-)
Jeg har nærmest fått flyttet ut helt alene pga stahet :-P var helt ødelagt noen dager etterpå da :-o men sånn går det fort ;-)

Godt nytt år alle sammen :)

Haha ja kanskje greit å ikke si så mye om det da ;-)
Jeg har nærmest fått flyttet ut helt alene pga stahet :-P var helt ødelagt noen dager etterpå da :-o men sånn går det fort ;-)

Ikke sant. Har blitt litt flinkere jeg da, fordi jeg har insett at det ikke er verdt å ødelegge kroppen for :o hehe

Gidt nytt år til deg og:)
Håper feiringen var bra og at hundene overlevde kvelden:)
Var veldig koselig :) Jeg var flink og lagde skikkelig julemiddag også så vi på Frozen :D Hunden ble dopet ned litt og det gikk kjempebra :) Hvordan var din kveld?

OG GRATULERER MED 12 UKER!!!!!

:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011:dance011

Back
Topp