Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke snø igjenVi har vært på aketur,tok med en kompis av kengubarnet også
begynner dessverre å minke på snøen i akebakken
Her er det fortsatt endel snø,men i den akebakkener det mange somaker så snøen forsvinner fortHer er det ikke snø igjen
Sånn ja. Slitt den bortHer er det fortsatt endel snø,men i den akebakkener det mange somaker så snøen forsvinner fort
Yes , sånn er det når mange aker.Sånn ja. Slitt den bort
Det gjør vasken litt lettere med radioDet er faktisk det. Også har vi fått oss fab radio på kjøkkenet![]()
God ettermiddag snuppaGod dag alle sammen![]()
Vi har en skikkelig slapp dag idag ;-) ikke frister det å gå ut heller med pluss grader og masse is :-(
Høres gøy utVi har vært på aketur,tok med en kompis av kengubarnet også
begynner dessverre å minke på snøen i akebakken
HalloHeihei jenter og riktig godt nyttår!!![]()
Bra det dahar vel kanskje ikke annet valg men rygg problemer?
Gjør det, mem jeg duppet av...Det gjør vasken litt lettere med radio
Hvordan er formen da!?
Ikke spist middag ennå du heller?Gjør det, mem jeg duppet av...
Nå lurer jeg på hva jeg skal spise i kveld.
Formen er grei bortsett fra ekstra trøtt og litt svimmel![]()
Hallo
Godt nyttår til deg også!!
Ikke spist middag ennå du heller?
Jeg er så himla trøtt, blir egentlgi godt når hverdagen er tilbake igjen..
Samme som her det :-( lagde islykter og de er nå smeltet!Her også plussgrader og isFor en uke siden var det snø og minus 17!
Whaaat? Hvordan fikk han til det?Nei. Akkurat nå driver jeg og fordeler noe salarkjøtt og baconterninger. Mannen handlet mat til 20-30 middager her om dagen for under 400 kr![]()
Blir noe skinkestek etterhvert![]()
Haha såpass ja.Helt enig. Da kan jeg prøve å gjøre noe uten så se latsabben ligge på sofaen å glane på tv. Blir litt smittet
Håper fotballdagen er over snart![]()