Skravletråd :)

Gratulerer med ny tlf :)
Håper du fikk sove litt og da ;)
Takk :-D
Ja fikk da sovet litt ;-)
Men har blitt mildt her så tok tid før jeg sovnet fordi jeg hørte på vannet som dryppet ifra en ventil i taket!

Fikk du sovet godt da? :-)

Jobb til kl 12 - så rydde litt hjemme og slappe av før jeg drar til foreldrene mine på middag i 5tiden:)

Hva med deg?:)
Idag skal vi slappe av :-)
Mannen er på jobb og kommer hjem i 3 tiden så kanskje jeg og snuppa går en tur ut i snøen også ;-)

Takk :-D
Ja fikk da sovet litt ;-)
Men har blitt mildt her så tok tid før jeg sovnet fordi jeg hørte på vannet som dryppet ifra en ventil i taket!

Fikk du sovet godt da? :-)

Mildt her og :( likte det på 3-4 minus jeg...hehe

Sovet godt her ja, så nå er jeg klar for årets siste dag :)

Jaaaa. Endelig 2015!! Nærmere termin!! Og 2014 har igrunn vært ett drittår. Trenger bedre start på 2015 :D

Går fort mot termin nå ja ;)
Jeg er endelig 12 uker :D
Hvorfor et drittår? :(

Mildt her og :( likte det på 3-4 minus jeg...hehe

Sovet godt her ja, så nå er jeg klar for årets siste dag :)
Ja 3- 4 minus er som regel en behagelig temperatur. Aller helst skulle jeg ha hatt sommer nå :-P men siden jeg vet det ikke skjer med det første så tar jeg gjerne litt snø nå ;-) har bare bitte litt her nå

Åååh. Sommer!! Gleder meg til en sommer i permisjon!!!! :D hurraa!!
Nyt det ;-) her kommer jeg til å studere hele sommeren men i " permisjon" da :-P her i Sverige har de lengre permisjon og vi nordmenn som flytter hit får da permisjonen vi kunne fått her -det vi hadde i Norge så i sommer når jeg på papiret ikke er student får jeg permisjons penger :-P

Hva gjør man uten stekeovn når man vil ha marengs?
Jo man går på Google for å se om det fins en løsningen til mikroen, noe det gjør så prøver man å lage :-P
Overraskende gode damer ;-)

Nyt det ;-) her kommer jeg til å studere hele sommeren men i " permisjon" da :-P her i Sverige har de lengre permisjon og vi nordmenn som flytter hit får da permisjonen vi kunne fått her -det vi hadde i Norge så i sommer når jeg på papiret ikke er student får jeg permisjons penger :-P
Hvor lang permisjon er det i Sverige da?

12 uker endelig?:D hurra! Skal du ha noe tidlig ul eller noe?

Bare masse mindre greier, motgang liksom. Og SA'en. Dødsfall i familie. Jobbgreier ++. Gleder meg til nytt år:D

12 uker i dag skal feires :D
Hadde tidlig ul i uke 8, så det blir nok ikke fler. Har en doppler da, så sjekker innimellom ;)

Håper 2015 blir et bedre år for deg da. Er ihvertfall en positiv ting i vente♡

Ja 3- 4 minus er som regel en behagelig temperatur. Aller helst skulle jeg ha hatt sommer nå :-P men siden jeg vet det ikke skjer med det første så tar jeg gjerne litt snø nå ;-) har bare bitte litt her nå

Er bittelitt her og, og 1 plussgrad. Så det forsvinner vel etterhvert :(

Back
Topp