Skravletråd :)

Blir ikke ny umiddelbart :o
Er jo mulig å skvise inn 2stk i 2015 med 9mnd mellom. Men det er ikke no mål:p hehe. Vil i det minste starte på jobb igjen før jeg blir gravid igjen :p

Det kan vel kanskje bli litt vel tett aldersforskjell ja. Hehe

Men 2 år ca hadde vært passende tenker jeg!:)

Har du tenkt tanken på sånn neste og aldersforskjell og slik?

Har vel sagt her at jeg vil være ferdig når jeg er 35, og ikke mer enn 3 år i aldersforskjell :)

Har vel sagt her at jeg vil være ferdig når jeg er 35, og ikke mer enn 3 år i aldersforskjell :)
Jeg begynner for fullt i jobb igjen i januar 2016. Så tenker at vår 2017 blir tidligste for meg å få ny. Vil jo rekke å jobbe litt igjen før jeg må ut. Men 2017 høres ut som en plan tenker jeg :D

Jeg begynner for fullt i jobb igjen i januar 2016. Så tenker at vår 2017 blir tidligste for meg å få ny. Vil jo rekke å jobbe litt igjen før jeg må ut. Men 2017 høres ut som en plan tenker jeg :D

Planen min er vel egentlig å starte egen bedrift, så greit å bli ferdig :p hehe

Hvor lang permisjon er det i Sverige da?
Litt over et år mener jeg det var :-) er ihvertfall såpass lenge at barn ikke får være i barnehagen før de er et år og man får da såpass lenge permisjon + litt til som anbefales å bruke som ferier i løpet av året før barnet er 11 år eller noe sånt og mesteparten av permisjonen burde taes før fylte 4 år for da kan man miste litt hvis man ikke har tatt en stor del da.

Så kjedelig :-( er meldt mildere her så ser ut som om vi ikke har snø neste uke!

Forresten gratulere med 12 uker idag :-D

Vil ha snø! Men er vel dessverre lite vi får gjort med det :(

Tusen takk :D

Jeg ser for meg at jeg kommer til å bytte arbeidsgiver om noen år. Så greit å være ferdig med barn mens jeg arbeider her tenker jeg :)

Ser den ja. Litt kjedelig å gå rett ut i permisjon i ny jobb og

Back
Topp