Takk :-DGratulerer med ny tlf
Håper du fikk sove litt og da![]()
Ja fikk da sovet litt ;-)
Men har blitt mildt her så tok tid før jeg sovnet fordi jeg hørte på vannet som dryppet ifra en ventil i taket!
Fikk du sovet godt da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk :-DGratulerer med ny tlf
Håper du fikk sove litt og da![]()
Jaaaa. Endelig 2015!! Nærmere termin!! Og 2014 har igrunn vært ett drittår. Trenger bedre start på 2015God morgen
Siste dag i 2014 endelig!![]()
Idag skal vi slappe avJobb til kl 12 - så rydde litt hjemme og slappe av før jeg drar til foreldrene mine på middag i 5tiden
Hva med deg?![]()
Takk :-D
Ja fikk da sovet litt ;-)
Men har blitt mildt her så tok tid før jeg sovnet fordi jeg hørte på vannet som dryppet ifra en ventil i taket!
Fikk du sovet godt da?![]()
Jaaaa. Endelig 2015!! Nærmere termin!! Og 2014 har igrunn vært ett drittår. Trenger bedre start på 2015![]()
12 uker endelig?Går fort mot termin nå ja
Jeg er endelig 12 uker
Hvorfor et drittår?![]()
Her er all snøen så å si smeltet bortIdag skal vi slappe av![]()
Mannen er på jobb og kommer hjem i 3 tiden så kanskje jeg og snuppa går en tur ut i snøen også ;-)
Ja 3- 4 minus er som regel en behagelig temperatur. Aller helst skulle jeg ha hatt sommer nåMildt her oglikte det på 3-4 minus jeg...hehe
Sovet godt her ja, så nå er jeg klar for årets siste dag![]()
Må jo ha litt snø nå :-oHer er all snøen så å si smeltet bort![]()
Åååh. Sommer!! Gleder meg til en sommer i permisjon!!!!Må jo ha litt snø nå :-o
Her vil jeg helst ha sommer!!! God varm sommer! Men siden det ikke skjer tar jeg gjerne litt snø istedenfor![]()
Nyt det ;-) her kommer jeg til å studere hele sommeren men i " permisjon" daÅååh. Sommer!! Gleder meg til en sommer i permisjon!!!!hurraa!!
Hvor lang permisjon er det i Sverige da?Nyt det ;-) her kommer jeg til å studere hele sommeren men i " permisjon" daher i Sverige har de lengre permisjon og vi nordmenn som flytter hit får da permisjonen vi kunne fått her -det vi hadde i Norge så i sommer når jeg på papiret ikke er student får jeg permisjons penger
![]()
Hvordan gjøres det i micro?Hva gjør man uten stekeovn når man vil ha marengs?
Jo man går på Google for å se om det fins en løsningen til mikroen, noe det gjør så prøver man å lage![]()
Overraskende gode damer ;-)
12 uker endelig?hurra! Skal du ha noe tidlig ul eller noe?
Bare masse mindre greier, motgang liksom. Og SA'en. Dødsfall i familie. Jobbgreier ++. Gleder meg til nytt år![]()
Ja 3- 4 minus er som regel en behagelig temperatur. Aller helst skulle jeg ha hatt sommer nåmen siden jeg vet det ikke skjer med det første så tar jeg gjerne litt snø nå ;-) har bare bitte litt her nå
Ja 12 uker må feires12 uker i dag skal feires
Hadde tidlig ul i uke 8, så det blir nok ikke fler. Har en doppler da, så sjekker innimellom
Håper 2015 blir et bedre år for deg da. Er ihvertfall en positiv ting i vente♡
Ja 12 uker må feireshurraa!
5-7 uker til oul da ca. Det går fort!![]()
Oul var så koselig detHåper det
Skal til legen om en uke, og da blir det sendt henvisning![]()
Oul var så koselig detvil ha en til!!
![]()