Takk gjorde detKanskje jeg skal ta meg en tur på jula jeg oghm...
Kos deg på shopping![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk gjorde detKanskje jeg skal ta meg en tur på jula jeg oghm...
Kos deg på shopping![]()
Men du fant en fin til slutt?takk fant alt sammen heldigvis
Men hadde problemer med å finne stjerne til juletreet! Var utsolgt nesten overalt og når jeg endelig fant noen var det nesten så jeg ikke fikk den i den fargen jeg ville ha!![]()
Det skjønner jeg godt! Var på grenseshoppingen fra 10.00 til 12.00 og fyyyy allerede da var det MANGE personer der! og dette var jo en fredag!Holdee meg unna svinesund denne helga ihvertfallhehe
Men er ikke umuligVi har gjort det noen ganger selv, men bruker jo som regel litt tid på det da
![]()
Hvilken julebrus liker du best?Fant mye fint![]()
Det første jeg fant var julebrus på kiwiHaha veldig fornøyd med den
Eller fikk jeg juletre med led lys, julekuler, glitter og stjerne til under 450Elsker 50% avslag
![]()
Heldig meg som får børste bil?![]()
Heldig meg som får børste bil?![]()
Sikkert begynt på juleferien allerede da?Det skjønner jeg godt! Var på grenseshoppingen fra 10.00 til 12.00 og fyyyy allerede da var det MANGE personer der! og dette var jo en fredag!![]()
Hadde det vært kaldt så ok. Men er jo bare alltid slik bløt snø her. Hater detKanskje ikke det, men koselig med hvitt på bakken; )
Hehe ikke såååå gammel
7 år er hun nå
Men begge kattene jeg hadde var utrolig sære med en virkelig nydelig personlighet. Har bare en nå da siden stakkars pusen min ble plutselig veldig veldig syk
Men Shadow har for eksempel navnet sitt av en grunnOg hun sikler når hun virkelig koser seg
Hvis hun ikke liker besøket vårt så finner de dem henne heller ikke
![]()
Man blir jo så glad i disse dyraTrist at pusen ble syk da
Er så gøy å se personlighetene på dyra![]()
Ga det til dem og fortale at de kunne gjøre som de ville om de ville dele opp eller ha det på personalrommetRegner med du allerede har levert nå
Men jeg hadde gitt dem en boks kaker som de kunne hatt på personalrommetvanskelig å fordele når det er noen faste og noen vikarer osv..
Ja skjønner ikke det! og tenker over det så har min LG faktisk hvert mer holdbar enn iphone!![]()
Takk gjorde detMye ble borte tidlig igår da
![]()
Jo takkDu er så flink til å gjøre det beste utav det![]()
Det skjønner jeg godt! Var på grenseshoppingen fra 10.00 til 12.00 og fyyyy allerede da var det MANGE personer der! og dette var jo en fredag!![]()
Det er sant.Hvor mange grader har dere nå da?Hadde det vært kaldt så ok. Men er jo bare alltid slik bløt snø her. Hater det
Man blir jo så glad i disse dyra
ja! trir forresten ikke at mannen ville latt meg bruke nærmere 1000 kr på de "få" tingene der hellerSalg er bra![]()