Skravletråd :)

God tur,håper du finner noe fint
Fant mye fint :D
Det første jeg fant var julebrus på kiwi :D Haha veldig fornøyd med den ;)

Eller fikk jeg juletre med led lys, julekuler, glitter og stjerne til under 450 :D Elsker 50% avslag ;)

Lykke til med å finne det du vil ha:)
takk fant alt sammen heldigvis :)
Men hadde problemer med å finne stjerne til juletreet! Var utsolgt nesten overalt og når jeg endelig fant noen var det nesten så jeg ikke fikk den i den fargen jeg ville ha! :o

Lov å håpe. Men syns dessverre det ser ut som det kan bli ganske langt fram. Vi må være veldig flinke med barna våre der :)
Ja må det! Bedre å lese seg litt opp om ting enn bare å anta ting ;) Kanskje neste generasjon blir bedre! Håper virkelig på det ihvertfall siden jenta mi er ganske mørk i hud og hår

Ja må det! Bedre å lese seg litt opp om ting enn bare å anta ting ;) Kanskje neste generasjon blir bedre! Håper virkelig på det ihvertfall siden jenta mi er ganske mørk i hud og hår

Så absolutt. Og ikke minst bli kjent med mennesker istedet for å dømme på farge da :o
Håper virkelig neste generasjon blir bedre ja:)

Jeg og. Nå er det skravlet over 500 innlegg på 1 dag av et par jenter ser jeg. Ikke engang RonjaR pleier jo å gjøre det :eek:
Men er ikke umulig ;) Vi har gjort det noen ganger selv, men bruker jo som regel litt tid på det da ;)

Hehe. Gammel eller?
Katten til svigerinna mi og er sånn. Veeeldig sær på sine år. Hehe
Hehe ikke såååå gammel ;)
7 år er hun nå ;)
Men begge kattene jeg hadde var utrolig sære med en virkelig nydelig personlighet. Har bare en nå da siden stakkars pusen min ble plutselig veldig veldig syk :(

Men Shadow har for eksempel navnet sitt av en grunn ;) Og hun sikler når hun virkelig koser seg ;) Hvis hun ikke liker besøket vårt så finner de dem henne heller ikke :p

Back
Topp