Skjønner du vil fjerne det da ja. Får håpe du slipper unna kreft
Håper du også slipper unna, for er en fryktelig sykdom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner du vil fjerne det da ja. Får håpe du slipper unna kreft
Ja de er det! Og jeg skjønner det virkelig ikke, syns da virkelig at de har mer problemer også!Iphone er oppskrytt..
Fant mye fintGod tur,håper du finner noe fint
God morgen![]()
God morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt
God morgen alleGod morgen alle. Håper alle har sovet godt![]()
Salg er braFant mye fint![]()
Det første jeg fant var julebrus på kiwiHaha veldig fornøyd med den
Eller fikk jeg juletre med led lys, julekuler, glitter og stjerne til under 450Elsker 50% avslag
![]()
Ja er ihvertfall de man hører om, derfor glad det var min første testBra det Finnes noen som har testa seint positivt.. Syns alle tester før..
takk fant alt sammen heldigvisLykke til med å finne det du vil ha![]()
Ja må det! Bedre å lese seg litt opp om ting enn bare å anta tingLov å håpe. Men syns dessverre det ser ut som det kan bli ganske langt fram. Vi må være veldig flinke med barna våre der![]()
Ble de gode da?Hehe er "bare" dobbel porsjon og damene i barnehagen fikk 30 stk så måtte jo lage noen til oss også![]()
Julebrus må man haTakk gjorde det igår, fikk tilogmed en tur til Norge og kjøpt julebrus![]()
Ja må det! Bedre å lese seg litt opp om ting enn bare å anta tingKanskje neste generasjon blir bedre! Håper virkelig på det ihvertfall siden jenta mi er ganske mørk i hud og hår
Ja burde være de som forebygger, men har funnet ut at aftenposten er som regel de beste til å være nøytrale til nyhetene da!Veeeldig mye fordommer i media dessverre
De burde jo være de som forebygger! !!
Yaaay! Heldige deg
Men er ikke umuligJeg og. Nå er det skravlet over 500 innlegg på 1 dag av et par jenter ser jeg. Ikke engang RonjaR pleier jo å gjøre det![]()
Heldig meg som får børste bil?Yaaay! Heldige deghehe
Hehe ikke såååå gammelHehe. Gammel eller?
Katten til svigerinna mi og er sånn. Veeeldig sær på sine år. Hehe
Satser på at de blir velvillige med statestikk og slike tingHåper du får det igjennom![]()
Ja skjønner ikke det! og tenker over det så har min LG faktisk hvert mer holdbar enn iphone!virker som det er mange som føler de må. De er jo liksom så bra...hehe
Og koster er formue i forhold![]()