Skravletråd :)

Hehe ikke såååå gammel ;)
7 år er hun nå ;)
Men begge kattene jeg hadde var utrolig sære med en virkelig nydelig personlighet. Har bare en nå da siden stakkars pusen min ble plutselig veldig veldig syk :(

Men Shadow har for eksempel navnet sitt av en grunn ;) Og hun sikler når hun virkelig koser seg ;) Hvis hun ikke liker besøket vårt så finner de dem henne heller ikke :p

Trist at pusen ble syk da:(
Er så gøy å se personlighetene på dyra :)

Regner med du allerede har levert nå:p
Men jeg hadde gitt dem en boks kaker som de kunne hatt på personalrommet:) vanskelig å fordele når det er noen faste og noen vikarer osv..
Ga det til dem og fortale at de kunne gjøre som de ville om de ville dele opp eller ha det på personalrommet :p
Gjorde det fryktelig lett ja :p

Men når jeg hentet hadde de smakt på de og var vist jätte godt! ;)

Ja skjønner ikke det! og tenker over det så har min LG faktisk hvert mer holdbar enn iphone! :o

Hører stadig om at det er noe galt med iphone. Ikke like mye tull med f.eks samsung og htc. Er de to jeg har mest erfaring med:)

Det skjønner jeg godt! Var på grenseshoppingen fra 10.00 til 12.00 og fyyyy allerede da var det MANGE personer der! og dette var jo en fredag! :o

Tror veldig mangr tok en fridag i går og har begynt ferien. Var masse folk ut i går på kjøpesenterene her

Back
Topp