Håper du sovee nåJeg var flink og var våken hele dagen selv hvor trøtt jeg var slik jeg skulle få sove til natten...også får jeg ikke sove!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du sovee nåJeg var flink og var våken hele dagen selv hvor trøtt jeg var slik jeg skulle få sove til natten...også får jeg ikke sove!![]()
Takk for oppdarering
Bra det Finnes noen som har testa seint positivt.. Syns alle tester før..Spennende da![]()
da er det jo fortsatt tidlig å teste datok første test nesten en uke etter forventet mens og den var svakt positiv
men var da virkelig gravid da
![]()
Og jeg håper på 7pl'enTakk for oppdarering
Satser på å bli liggende på 6.plassen
Ånei, våken enda da?Jeg var flink og var våken hele dagen selv hvor trøtt jeg var slik jeg skulle få sove til natten...også får jeg ikke sove!![]()
Lykke til med å finne det du vil haGod natt alle sammen her inne
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter(startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha
![]()
Det klarer duOg jeg håper på 7pl'en![]()
Jobb til kl 13 - så nyte at det er fredagGod morgen!
Planer for dagen?
6år herHar bare vært sammen i 4 år her![]()
Nei nå er det natta på meg.!
Ja er det!
men er jo håp om at det kanskje blir bedre i fremtiden :?
Hva med deg?God morgen!
Planer for dagen?
Ja gjør det!
Men de får god hjelp av media! for de er med på å skape fordommene der ute dessverre![]()
Jeg og. Nå er det skravlet over 500 innlegg på 1 dag av et par jenter ser jeg. Ikke engang RonjaR pleier jo å gjøre detJa gjør det!
Men de får god hjelp av media! for de er med på å skape fordommene der ute dessverre![]()
Ja er det
Kanskje et håp om at flere plukker opp![]()
Hehe. Gammel eller?Ja gjorde det![]()
Shadow løp ut når hun først fikk mulighetenGlad i kos men fins grenser og hennes grense går ved løfting
![]()
Ja, blir snart 26 (altfor snart egentlig)
Og skal prøve å krangle meg til at de fjerner alt om ca 10 år
De fleste i familien har fått kreft etter 40, noen også litt senere så føler meg litt safe hvis jeg får gjort det,
for den familie historikken min ser virkelig ikke bra ut!