Skravletråd :)

Haha det hadde blitt bra :p
har kun en bil og snuppa skal i barnehagen imorgen og mannen på jobb, så må kjøre de først :p Men er der ca 30 min før de åpner imorgen da, så får vel være bra nok det? :o
Kanskje ta kiwi først så jeg ikke bruker masse tid på å vente ;)
Bor nærme grensa du da eller ?

På mandag.. Men ett tonn med symtomer.. Kvalm, hovene og ømme pupper, masse murring, trøtt osv
Spennende da :D
da er det jo fortsatt tidlig å teste da ;) tok første test nesten en uke etter forventet mens og den var svakt positiv :o men var da virkelig gravid da;)

Bra noen er enig ;) Føler meg litt alene om det, spesielt i familien min ;) mange der som får seg iphone! og skjønner virkelig ikke at de gidder ikke lenge siden begge søstrene mine ikke kunne bruke sine lengre for wifi sluttet å fungere fullstendig!
Synes det er totalt bortkastede penger. Betaler jo masse ekstra bare fordi det heter apple..

Neimen det var da ikke snilt :(

Her hadde mannen gått i sofaen selv :p
Vel han pleier å sove på sofaen for han får litt klaus inne på soverommet!
(ca 2x2 m med 2 senger der inne :p )
Det var ikke så god plass :P

Jeg har forvist han til sofaen når han har snorket veldig, så det er greit....men får ikke sove :P

God natt alle sammen her inne :)
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting ;)
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter ;) (startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha ;)
Kos deg på shopping ;)

Jeg var flink og var våken hele dagen selv hvor trøtt jeg var slik jeg skulle få sove til natten...også får jeg ikke sove! :(

aaaaaa.JPG

Ja, blir snart 26 (altfor snart egentlig :p )
Og skal prøve å krangle meg til at de fjerner alt om ca 10 år ;)
De fleste i familien har fått kreft etter 40, noen også litt senere så føler meg litt safe hvis jeg får gjort det,
for den familie historikken min ser virkelig ikke bra ut!
Skjønner du vil fjerne det da ja. Får håpe du slipper unna kreft

Bra noen er enig ;) Føler meg litt alene om det, spesielt i familien min ;) mange der som får seg iphone! og skjønner virkelig ikke at de gidder ikke lenge siden begge søstrene mine ikke kunne bruke sine lengre for wifi sluttet å fungere fullstendig!
Iphone er oppskrytt..

God natt alle sammen her inne :)
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting ;)
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter ;) (startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha ;)
God tur,håper du finner noe fint

Back
Topp