Skravletråd :)

God natt. Jeg er forvist til sofaen fordi jeg hoster så mye om natten :(

Jeg er helt enig med deg :)
Bra noen er enig ;) Føler meg litt alene om det, spesielt i familien min ;) mange der som får seg iphone! og skjønner virkelig ikke at de gidder ikke lenge siden begge søstrene mine ikke kunne bruke sine lengre for wifi sluttet å fungere fullstendig!

God natt. Jeg er forvist til sofaen fordi jeg hoster så mye om natten :(
Neimen det var da ikke snilt :(

Her hadde mannen gått i sofaen selv :p
Vel han pleier å sove på sofaen for han får litt klaus inne på soverommet!
(ca 2x2 m med 2 senger der inne :p )

God natt alle sammen her inne :)
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting ;)
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter ;) (startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha ;)

God natt alle sammen her inne :)
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting ;)
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter ;) (startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha ;)
God tur!;)

Vi får håpe det:)
Sist jeg var der når butikkene åpnet var det "kun" 15 bilder utenfor som ventet på at de åpnet :o
Og det var jo kl 10! også var det en onsdag mener jeg, noen uker siden nå! Julerushet begynner tidlig i Sverige ja! :o

Huff, du får prøve å ligge på noe litt hardt også ha beina opp i 90 grader, håper du får sovet litt da :(
Jeg bare lurer på om det er enda ett symtom på graviditet? Går greit når jeg ligger på ryggen men for jævlig vondt å ligge på sida.. Føles som jeg ligger i en S.. Bare negative tester hittil.. Mektig lei..

Jeg bare lurer på om det er enda ett symtom på graviditet? Går greit når jeg ligger på ryggen men for jævlig vondt å ligge på sida.. Føles som jeg ligger i en S.. Bare negative tester hittil.. Mektig lei..
Prøve med pute der ryggen går litt ned da for å stabilisere ryggraden litt da.

kjedelig å bare få negative tester da, når skulle mensen kommet?

Dra i natt og ta med sovepose:p legg deg forann døra:p
Haha det hadde blitt bra :p
har kun en bil og snuppa skal i barnehagen imorgen og mannen på jobb, så må kjøre de først :p Men er der ca 30 min før de åpner imorgen da, så får vel være bra nok det? :o
Kanskje ta kiwi først så jeg ikke bruker masse tid på å vente ;)

Back
Topp