God planJa gjør det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God planJa gjør det![]()
Imponert over hva da?OI! Jeg er imponert![]()
Bra noen er enigJeg er helt enig med deg![]()
Ja det er detLov å håpe![]()
Neimen det var da ikke sniltGod natt. Jeg er forvist til sofaen fordi jeg hoster så mye om natten![]()
Å hva skjer med den?Åååå ryggen min!!!![]()
God tur!God natt alle sammen her inne
Imorgen skal jeg til Charlottenberg og kjøpe juletre, julepynt og andre små ting
Aner ikke hvor julepynten min er så slår til når jula har 50% på julerelaterte produkter(startet idag!) så satser på å være der tidlig så jeg får de tingene jeg vil ha
![]()
Lurer jeg på ogÅ hva skjer med den?![]()
Jo takkGod tur!![]()
Vi får håpe detJo takkHåper å slippe unna alle nordmennene som kommer skamtidlig i desember
skal heldigvis bare innom 2 butikker og kanskje norge en kort tur![]()
Huff, du får prøve å ligge på noe litt hardt også ha beina opp i 90 grader, håper du får sovet litt daLurer jeg på ogkjennes ut som den har krommet seg innover
haha om du skjønner
Sist jeg var der når butikkene åpnet var det "kun" 15 bilder utenfor som ventet på at de åpnetVi får håpe det![]()
Jeg bare lurer på om det er enda ett symtom på graviditet? Går greit når jeg ligger på ryggen men for jævlig vondt å ligge på sida.. Føles som jeg ligger i en S.. Bare negative tester hittil.. Mektig lei..Huff, du får prøve å ligge på noe litt hardt også ha beina opp i 90 grader, håper du får sovet litt da![]()
Dra i natt og ta med soveposeSist jeg var der når butikkene åpnet var det "kun" 15 bilder utenfor som ventet på at de åpnet
Og det var jo kl 10! også var det en onsdag mener jeg, noen uker siden nå! Julerushet begynner tidlig i Sverige ja!![]()
Prøve med pute der ryggen går litt ned da for å stabilisere ryggraden litt da.Jeg bare lurer på om det er enda ett symtom på graviditet? Går greit når jeg ligger på ryggen men for jævlig vondt å ligge på sida.. Føles som jeg ligger i en S.. Bare negative tester hittil.. Mektig lei..
Haha det hadde blitt braDra i natt og ta med soveposelegg deg forann døra
![]()
På mandag.. Men ett tonn med symtomer.. Kvalm, hovene og ømme pupper, masse murring, trøtt osvPrøve med pute der ryggen går litt ned da for å stabilisere ryggraden litt da.
kjedelig å bare få negative tester da, når skulle mensen kommet?