Skravletråd :)

Er noen våkne her?
trenger litt hjelp :p

Har hvert fraværende for har ordnet med julegaver til de barnehage ansatte idag!
Men de er egentlig 3 ansatte i avd til snuppa, hu ene har jeg ikke sett hele uka men har sett 3 vikarer!
jeg tenkte å gi de en pose med 30 sjokoalde kjeks og 20 kromkaker, men blir usikker på om jeg skal gi en ting til hver av de ansatte (10 sjokolade kjeks hver til 3 og 10 kromkaker hver til de siste to.) eller gi alt til de 2 som er faste og som er der hele tiden nå, altså gi de 10 kromkaker og 10 sjokolade kjeks hver.
Hva ville dere gjort?

Mannen min har samme mening. Sist gang jeg disset iPhone bare smilte han stort og sa "Jeg er så stolt av deg nå!" Haha :p
Å så herlig da! her ønsker mannen seg iphone! og jeg er ikke glad i å betale 1000 kr ekstra kun pga et halvspist eple bak mobilen altså :p

Så han har fått beskjed om at da kan han like greit kjøpe brukt :p

Kos deg med alt som skal gjøres ;)
takk :)
Var lite kos i å leke frisør (andre gangen i mitt liv jeg klipper andre sitt hår om jenta mi LIKTE det ikke selvom det så ganske bra ut når jeg fikk bli ferdig ;) )

Også irriterende å ha hybelkjøkken uten stekeovn! stekt 72 sjokoladekjeks i et kromkakejern er en utfordning, spesielt gammel så må snu og telle hele tiden ;)

Ja, blir snart 26 (altfor snart egentlig :p )
Og skal prøve å krangle meg til at de fjerner alt om ca 10 år ;)
De fleste i familien har fått kreft etter 40, noen også litt senere så føler meg litt safe hvis jeg får gjort det,
for den familie historikken min ser virkelig ikke bra ut!

takk :)
Var lite kos i å leke frisør (andre gangen i mitt liv jeg klipper andre sitt hår om jenta mi LIKTE det ikke selvom det så ganske bra ut når jeg fikk bli ferdig ;) )

Også irriterende å ha hybelkjøkken uten stekeovn! stekt 72 sjokoladekjeks i et kromkakejern er en utfordning, spesielt gammel så må snu og telle hele tiden ;)
OI! Jeg er imponert ;)

Å så herlig da! her ønsker mannen seg iphone! og jeg er ikke glad i å betale 1000 kr ekstra kun pga et halvspist eple bak mobilen altså :p

Så han har fått beskjed om at da kan han like greit kjøpe brukt :p
Jeg er helt enig med deg :)

Back
Topp