Kaller du meg koko?Slutt å vær så koko!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaller du meg koko?Slutt å vær så koko!
Det var du som kalte meg og Lilliblomst koko, så da kunne du også få vær kokoKaller du meg koko?
God nattNei nå er det natta på meg.!
God nattGod natt![]()
Å så herlig da! her ønsker mannen seg iphone! og jeg er ikke glad i å betale 1000 kr ekstra kun pga et halvspist eple bak mobilen altsåMannen min har samme mening. Sist gang jeg disset iPhone bare smilte han stort og sa "Jeg er så stolt av deg nå!" Haha![]()
Ja er det!Synd det skal være så mange fordommer![]()
Ja gjør detPrinte ut og legge i postkassa til alle hundeeiere her![]()
takkKos deg med alt som skal gjøres![]()
Ja gjør det!Finnes så mange "stygge" folk rundt omkring.
Bra de skjønte det da![]()
Ja er detViktig med humor da![]()
Ja gjorde detDa må du løpe![]()
Helt enig! har jo ikke mulighet til å se igjennom her engang!Som dere skravler da, etter jeg har dratt på jobb da setter dere i gang liksom..
Ja, blir snart 26 (altfor snart egentligDet er bra![]()
OI! Jeg er imponerttakk
Var lite kos i å leke frisør (andre gangen i mitt liv jeg klipper andre sitt hår om jenta mi LIKTE det ikke selvom det så ganske bra ut når jeg fikk bli ferdig)
Også irriterende å ha hybelkjøkken uten stekeovn! stekt 72 sjokoladekjeks i et kromkakejern er en utfordning, spesielt gammel så må snu og telle hele tiden![]()
Jeg er helt enig med degÅ så herlig da! her ønsker mannen seg iphone! og jeg er ikke glad i å betale 1000 kr ekstra kun pga et halvspist eple bak mobilen altså
Så han har fått beskjed om at da kan han like greit kjøpe brukt![]()
Lov å håpeJa er det!
men er jo håp om at det kanskje blir bedre i fremtiden :?