Skravletråd :)

Hehe.Tålte de spøken da? ;)
å jada ;) De skjønte det godt da, hadde nemlig fått en del advarsler om at han sikkert kom til å gjøre både det ene og det andre (alt ifra kidnapping av snuppa til konemishandleri til proforma ekteskap!) :p
Ikke lett å gifte seg med en som kommer ifra Egypt med alle fordommer der ute ;)

Heisann :) akkurat våkna etter soving etter jobb, men nå sover gubben :P så da blir det sen middag :P

å jada ;) De skjønte det godt da, hadde nemlig fått en del advarsler om at han sikkert kom til å gjøre både det ene og det andre (alt ifra kidnapping av snuppa til konemishandleri til proforma ekteskap!) :p
Ikke lett å gifte seg med en som kommer ifra Egypt med alle fordommer der ute ;)
Synd det skal være så mange fordommer :(

Mannen min har samme mening. Sist gang jeg disset iPhone bare smilte han stort og sa "Jeg er så stolt av deg nå!" Haha :P

Mannen har hele tiden vært der han og, men nå har han ikke noe valg pga jobben. Ringer gratis da :)

Finnes så mange "stygge" folk rundt omkring.
Bra de skjønte det da:)

Back
Topp