å jadaHehe.Tålte de spøken da?![]()
Ikke lett å gifte seg med en som kommer ifra Egypt med alle fordommer der ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å jadaHehe.Tålte de spøken da?![]()
Synes jeg ogsåVeldig koselig her nå syns jeg![]()
Ja er det og prøver virkelig å gjøre detViktig å bruke tiden riktig og effektivt![]()
Ja blir det!Man blir vel ofte nesten mer trøtt når man mååå sitte oppe og![]()
Prating er fint detVeldig sant. Blir bare prating da, og ikke skravling![]()
Ja er det!Nei, da er det på tide med noe ordentlig![]()
Synd det skal være så mange fordommerå jadaDe skjønte det godt da, hadde nemlig fått en del advarsler om at han sikkert kom til å gjøre både det ene og det andre (alt ifra kidnapping av snuppa til konemishandleri til proforma ekteskap!)
Ikke lett å gifte seg med en som kommer ifra Egypt med alle fordommer der ute![]()
Ja var detHahaDet var genialt
![]()
Mannen min har samme mening. Sist gang jeg disset iPhone bare smilte han stort og sa "Jeg er så stolt av deg nå!" Haha![]()
Hva blir det til middag da?Heisannakkurat våkna etter soving etter jobb, men nå sover gubben
så da blir det sen middag
![]()
Ja skulle hvert detHahaha. Sånne skilt skulle det vært i hele norge![]()
Jeg hadde bytta jobb!!!!Mannen har hele tiden vært der han og, men nå har han ikke noe valg pga jobben. Ringer gratis da![]()
haha nå skal jeg stikke før shadow tar tak i snuppa miJeg prøverVi må få opp tempoet her inne så jeg klarer holde meg våken
![]()
Printe ut og legge i postkassa til alle hundeeiere herJa var dettrodde jeg skulle dø av latter første gang jeg så den
![]()
Har en følelse på mcHva blir det til middag da?![]()
Kos deg med alt som skal gjøreshaha nå skal jeg stikke før shadow tar tak i snuppa mihun er nemlig lei kos nå
![]()
Burger king er jo så mye bedreHar en følelse på mc![]()
å jadaDe skjønte det godt da, hadde nemlig fått en del advarsler om at han sikkert kom til å gjøre både det ene og det andre (alt ifra kidnapping av snuppa til konemishandleri til proforma ekteskap!)
Ikke lett å gifte seg med en som kommer ifra Egypt med alle fordommer der ute![]()
Ja er det og prøver virkelig å gjøre det![]()