Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Veldig!! Gleder meg sååDet blir godt vil jeg tro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig!! Gleder meg sååDet blir godt vil jeg tro
På leos, fått i oss mat og lekt litt. Lite folk her heldigvis
Skjønner detVeldig!! Gleder meg såå
Jepp, det gjorde de:/ den jeg har nå (etter å hatt skjult regulering bak) vil jeg beholde for alltid!Oj gjorde de.
Min skulle vært av da jeg var 19..
Denne uken har vært LANGSkjønner det
Det ble han. Smilte bare mer og mer etterhvert som han leste ledetrådeneKos dere. Ble kengubarnet glad?![]()
Såpass jaJepp, det gjorde de:/ den jeg har nå (etter å hatt skjult regulering bak) vil jeg beholde for alltid!![]()
Det er jeg enig i!Denne uken har vært LANG
Jobbet i 3 timer og så gikk jeg en tur med bikkja.. men søren så vondt i bekkenet idag :-( orker nesten ingenting!Har du gjort noe spennende da? Sovna jeg, helt til mannen ringte og vekka meg![]()
Har chatta med dem så ble litt klokereDu kan ringe og få veiledning eller chatte med dem
Synes bare det var så enkelt sist gang liksom. Da var det bare å fylle inn alt selv. Nå skal det nesten ikke fylles inn noe syns jeg.Hva er det du sliter med da? Har ikke søkt enda selv, men mener jeg har en viss oversikt...
Det ble han. Smilte bare mer og mer etterhvert som han leste ledetrådene![]()
Har chatta med demGår det ikke an å få hjelp fra nav da?![]()
Aha.. skjønner :-/Synes bare det var så enkelt sist gang liksom. Da var det bare å fylle inn alt selv. Nå skal det nesten ikke fylles inn noe syns jeg.
Huff da. Bekkenet er ikke til å spøke medJobbet i 3 timer og så gikk jeg en tur med bikkja.. men søren så vondt i bekkenet idag :-( orker nesten ingenting!
Greit å slippe kø ja.På leos, fått i oss mat og lekt litt. Lite folk her heldigvis
Sto bare enkle ting somSå gøy
Lyst til å røpe hva som stod der?
Nei.. er vel fordi jeg gjorde litt mye på tirsdag, men håper virkelig det gir seg snart! Orker ikke gå sånn helt til april!Huff da. Bekkenet er ikke til å spøke med![]()
Veldig. Men er tre bursdager her etterpå da..Greit å slippe kø ja.