Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Aldri mer enn 3-4 dager for meg i allefallHvor lenge pleier omganssyken å vare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri mer enn 3-4 dager for meg i allefallHvor lenge pleier omganssyken å vare?
Altfor lenge!!!! :-OAldri mer enn 3-4 dager for meg i allefall
Da skjønner jeg![]()
Ja det er igrunn alt for lenge det ogAltfor lenge!!!! :-O
Så flink. Bilde takk!Et brett ferdig tror det er de peneste kakemenna jeg har lagd noen ganghehe
Skriker snart! Skjønner ikke noe av søknaden om foreldrepenger :'( sist gang var det jo bare å fylle ut...Skjer det noe spennende her da?
Jeg krasjet nettopp på sofaen etter oppvask og kakemannbaking. Nå er jeg kvalm![]()
Du kan ringe og få veiledning eller chatte med demSkriker snart! Skjønner ikke noe av søknaden om foreldrepenger :'( sist gang var det jo bare å fylle ut...
Så flink.. krasjet på sofaen nå jeg ogsåSkjer det noe spennende her da?
Jeg krasjet nettopp på sofaen etter oppvask og kakemannbaking. Nå er jeg kvalm![]()
Hva er det du sliter med da? Har ikke søkt enda selv, men mener jeg har en viss oversikt...Skriker snart! Skjønner ikke noe av søknaden om foreldrepenger :'( sist gang var det jo bare å fylle ut...
Var nok det jaBle plutselig lei av å være der da velhehe
Fint detHar jo litt å snakke om da![]()
Det blir godt vil jeg troCa 2 timer igjen til helg!![]()
Bilde krevesEt brett ferdig tror det er de peneste kakemenna jeg har lagd noen ganghehe
Går det ikke an å få hjelp fra nav da?Skriker snart! Skjønner ikke noe av søknaden om foreldrepenger :'( sist gang var det jo bare å fylle ut...
Oj gjorde de.Gjorde jeg og når min løsnet. Angrer/( tror du ikke tennene begynte å flytte på seg igjen da? selv etter såå mange år!
Så flink.. krasjet på sofaen nå jeg også![]()