Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ville jeg blitt ogEllers blir eg bekymret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville jeg blitt ogEllers blir eg bekymret
En stk lang ståltråd dratt ut av munnenMye rar man gjør gitt.
har hatt regulering, strengen på baksiden av tennene ble aldri fjernet, den har løsnet litt nå og da. I dag løsnet det som var igjen, dermed stakk det den rett opp i munnen min, det var ikke godt, så da dro jeg den bare utmed saks..Hva skjer???
Er det så fort gjort?Veldig fort gjort da, så nå er ryddinga tilbake![]()
HihiVille heller ta buss med vennene![]()
HahaEn stk lang ståltråd dratt ut av munnenMye rar man gjør gitt.
har hatt regulering, strengen på baksiden av tennene ble aldri fjernet, den har løsnet litt nå og da. I dag løsnet det som var igjen, dermed stakk det den rett opp i munnen min, det var ikke godt, så da dro jeg den bare utmed saks..
Er det så fort gjort?![]()
Blir nok glad likevelHihitypisk!
Litt rart egentlig, ar jo vært der i 19 år...Var bre over 4 tenner den var nå men rart likevel.Aha, skjønner. Siklert godt å få den ut![]()
Denne uken hvertfallHahabestandig noe som skjer hos deg
![]()
Altfor lenge... Det varierer fra person til person. Som oftest går det fort over men noen kan ligge rett ut i en uke...Hvor lenge pleier omganssyken å vare?
Maxalt fikk e streng beskjed om å ikke ta. Har den ogEr ein type medisin me kan ta når ein er gravid, men hugsa ikkje kva den heiter - maxalt eller noko slikt. Hjelper ikkje sånn kjempe, men tar ofte av brodden av migrene.
Men er bra du er blitt bedreHøyrt mange som seier at dei er blitt bedre iløpe av graviditet pga hormonebdringar
![]()
Litt rart egentlig, ar jo vært der i 19 år...Var bre over 4 tenner den var nå men rart likevel.
Gjorde jeg og når min løsnet. Angrer/( tror du ikke tennene begynte å flytte på seg igjen da? selv etter såå mange år!har hatt regulering, strengen på baksiden av tennene ble aldri fjernet, den har løsnet litt nå og da. I dag løsnet det som var igjen, dermed stakk det den rett opp i munnen min, det var ikke godt, så da dro jeg den bare utmed saks..
Da skjønner jegSelve deigen er så fort gjort ja. Har ikke kjevla noe enda![]()
Hos meg sist gang så varte det ca en dag, spydde i 10 timer kanskje. Gikk ned 3 kgHvor lenge pleier omganssyken å vare?
Har jo litt å snakke om daDenne uken hvertfall![]()