Skravletråd :)

har hatt regulering, strengen på baksiden av tennene ble aldri fjernet, den har løsnet litt nå og da. I dag løsnet det som var igjen, dermed stakk det den rett opp i munnen min, det var ikke godt, så da dro jeg den bare utmed saks..

har hatt regulering, strengen på baksiden av tennene ble aldri fjernet, den har løsnet litt nå og da. I dag løsnet det som var igjen, dermed stakk det den rett opp i munnen min, det var ikke godt, så da dro jeg den bare utmed saks..

Aha, skjønner. Sikkert godt å få den ut ;)

Er ein type medisin me kan ta når ein er gravid, men hugsa ikkje kva den heiter - maxalt eller noko slikt. Hjelper ikkje sånn kjempe, men tar ofte av brodden av migrene.
Men er bra du er blitt bedre :) Høyrt mange som seier at dei er blitt bedre iløpe av graviditet pga hormonebdringar :)
Maxalt fikk e streng beskjed om å ikke ta. Har den og

Litt rart egentlig, ar jo vært der i 19 år...Var bre over 4 tenner den var nå men rart likevel.

Ble plutselig lei av å være der da vel:p hehe

Gjorde jeg og når min løsnet. Angrer/( tror du ikke tennene begynte å flytte på seg igjen da? selv etter såå mange år!

Hvor lenge pleier omganssyken å vare?
Hos meg sist gang så varte det ca en dag, spydde i 10 timer kanskje. Gikk ned 3 kg :oops: varte ca like lenge hos eldste da jeg smitta henne. Unger kommer seg nye fortere da :)

Back
Topp