Lå rundt der før du og shadow og kengu kom og danket meg nedover listeneVært greit å ligge på rundt 5 ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lå rundt der før du og shadow og kengu kom og danket meg nedover listeneVært greit å ligge på rundt 5 ja![]()
Den må nok detOkei.. Ja, ferga må vel kanskje gå selv om det er jul.
Har heldigvis fortsatt permisjon i jula, så slipper å jobbe julaften i alle fallDen må nok det![]()
Så bra du får vært hjemme julaftenHar heldigvis fortsatt permisjon i jula, så slipper å jobbe julaften i alle fallgreit å få vært hjemme første julaften med mini
nyttprsaften derimot er første dag tilbake i jobb
![]()
Ja, han sover nok uansett når rakettene skal oppSå bra du får vært hjemme julaften
Dumt med nyttårs, men jula er vel viktigst når de er så små![]()
Jeg har også som regel jobbet den dagenJa, han sover nok uansett når rakettene skal oppaldri brydd meg noe særlig om nyttårsaften, alltid jobbet da jeg.
Hva jobber du med? Og fant du en skrekkfilm??Jeg har også som regel jobbet den dagen![]()
Er utdannet helsefagarbeider, men akkurat nå er jeg arbeidsledig. Håper på å finne noe snartHva jobber du med? Og fant du en skrekkfilm??
Dukker vel opp noeEr utdannet helsefagarbeider, men akkurat nå er jeg arbeidsledig. Håper på å finne noe snart
Har ikke funnet en som frister noe særlig![]()
HeheDukker vel opp noeer jo ofte behov for folk innenfor helse og omsorg.
Æsj, hadde håpet du skulle komme med et godt tips nå![]()
Vent, må sjekk imdb... Hørtes kjent ut!HeheFøler jeg har sett det som er verdt å se
Har du sett insidious filmene?
Har sett enern!HeheFøler jeg har sett det som er verdt å se
Har du sett insidious filmene?
Da må du se toernHar sett enern!
Jepp, var faktisk ikke klar over at der var kommet en toerDa må du se toern![]()
Går skikkelig treigt, henger seg opp ofte og bruker et år på å loade inn tråderDatt ut av forumet for fjerde gang i dag![]()
Samme her! Utrolig kjipt!!!Går skikkelig treigt, henger seg opp ofte og bruker et år på å loade inn tråder![]()
Den er bedre enn den førsteJepp, var faktisk ikke klar over at der var kommet en toer![]()
Ja, blir dårlig fart på skravlinga av sliktSamme her! Utrolig kjipt!!!